Gå til innhold

Bukplastikk

Anbefalte innlegg

Gjest skrukke

Husker at du Aina E skulle ta denne operasjonen i januar.

Hvordan gikk det?

Kan du fortelle mest mulig?

Jeg hadde i grunnen slått fra meg tanken på å ta denne operasjonen pga redsel for å ikke å overleve, at magen skal føles for stram ut etterpå,o.l., men irriterer meg hver dag på denne skrukkete magen.

Kan du dele erfaringer?

PS: Hva med hårfestet? Vil det ikke komme høyt opp på magen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93524-bukplastikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flaks at jeg kikket innom nå...

Vel, det ble utsatt til den 24 mars, så jeg har ikke gjort det ennå.

Men jeg har sett et par stykker som har vært igjennom det og de ser veldig fine ut. Ellers har jeg bare sett bilder og kan ikke uttale meg særlig mer.

Jeg har egentlig roet meg litt i forhold til redselen for operasjon. Min mor ble operert i forrige uke og det var et mye mer omfattende inngrep. Hun er storrøyker og har aldri operert før, men det hadde gått kjempefint.

Dessuten tenker jeg på at de opererer jo folk som er døende og de overlever, så hvorfor skal ikke jeg overleve?

Ellers er ikke dette en operasjon som går på de indre organer, bare de ytre hudlag og fett og sånt. Da er jo risikoen myye mindre med en gang!

Såå jeg gruer meg jo, men litt mindre enn før. Jeg ville komme til å angre stort hvis jeg ikke benytter meg av sjansen nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93524-bukplastikk/#findComment-519931
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei! Jeg tok bukplastikk i oktober og deler gjerne mine erfaringer. Jeg tok vekk 3 kilo mage og et kjempestygt arr fra navlen og ned.Stort sett all huden fra nesten oppe ved ribbeina og ned til hoftene og symfysen ble fjernet, og jeg ble fettsugd i tillegg. Jeg var nøye i valg av kirurg, som jeg kunne ringe døgnet rundt ved behov. Mine erfaringer er udelt positive. Jeg ville gjort det om igjen når som helst. Operasjonen var unnagjort på 3 timer, jeg reiste rett hjem og etter en uke på Pinex Forte, følte jeg meg ganske bra. Jeg har fortsatt lett for å få litt hevelser, men det er jeg forberedt vil ta tid å bli kvitt. Magen min er nå slett og pen, jeg kan kjøpe normale klær, seksuallivet er blitt bedre - etter "løftet" er jeg faktisk blitt mer "følsom"!

Lykke til til Aina E, og skrukke, du kan evt få mailadressen min hvis du vil vite mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93524-bukplastikk/#findComment-535832
Del på andre sider

Hei! Jeg tok bukplastikk i oktober og deler gjerne mine erfaringer. Jeg tok vekk 3 kilo mage og et kjempestygt arr fra navlen og ned.Stort sett all huden fra nesten oppe ved ribbeina og ned til hoftene og symfysen ble fjernet, og jeg ble fettsugd i tillegg. Jeg var nøye i valg av kirurg, som jeg kunne ringe døgnet rundt ved behov. Mine erfaringer er udelt positive. Jeg ville gjort det om igjen når som helst. Operasjonen var unnagjort på 3 timer, jeg reiste rett hjem og etter en uke på Pinex Forte, følte jeg meg ganske bra. Jeg har fortsatt lett for å få litt hevelser, men det er jeg forberedt vil ta tid å bli kvitt. Magen min er nå slett og pen, jeg kan kjøpe normale klær, seksuallivet er blitt bedre - etter "løftet" er jeg faktisk blitt mer "følsom"!

Lykke til til Aina E, og skrukke, du kan evt få mailadressen min hvis du vil vite mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93524-bukplastikk/#findComment-535833
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...