Gå til innhold

cellulitt

Anbefalte innlegg

hei! har et kjempeproblem her...er det normalt å få cellulitter i en alder av 14 år? jeg er nå 16 og de kryper snart ned på leggene mine!! jeg er ei ellers normal jente og er ikke overvektig. hvorfor får jeg cellulitter og kan jeg få dem vekk på noen måte?? kan ikke bade eller gå i shorts snart:( HJELP

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93552-cellulitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikkehypokonder

Jeg tror ikke det er så unormalt å begynne å få cellulitter i fjortenårsalderen fordi det er da man begynner å få litt ekstra fettlag på kroppen.

Men tynne kan få likså mye appesinhud som tykke.

Alt kommer an på kostholdet.

ET TIPS: Unngå drikke med kullsyre i.

Det er det verste mot cellulitter. Drikk brus kun i helgene. Jeg gikk ned 3 kg på kort tid etter at jeg begynte å minske brusinntaket mitt.

OG drikk rikelig med vann, dette er den beste medisin mot huden.

Men tenkt over hva du spiser.

Og for all del mosjoner!! Dårlig blodsirkulasjon kan medføre appelsinhud/cellutlitter.Følger du mitt råd, vil kanskje ikke appesinhuden fosvinne helt, men jeg tror ikke du vil få så mye mer på en stund.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93552-cellulitt/#findComment-527477
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...