Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i noen måneder hatt en følelse av at det er ett eller annet i brystet som ikke er som det skal. Jeg har ikke store smerter, men er litt "sår" nede i luftrøret.

Har litt vondt bak brystbenet i spesielle stillinger.

Føler at det sitter en klump der. Når jeg puster, føles ånden min velding "varm". Om morgenen har jeg brunt belegg på tunga, og går nå alltid med dårlig ånde og vond smak i munnen.

Føler meg noe tett i brystet. Hoster ikke, og får ikke opp noe slim. Har røykt i mange år, men driver nå og trapper ned. Er allikevel i ganske god form. Kvinne, 35 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93567-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege

Kjære -spardame.

Du sier jo ikke hvor mye du røker daglig !! Enkelte storrøkere går jo nettopp med slike symptomer som du her nevner. Men ellers er det nesten påfallende hvor mye toleransen for røking kan variere. Noen kan ha slike plager selv ved "bare" 5-1o cigaretter dgl.

Men uansett, dette har vart en stund og jeg vil klart anbefale deg et besøk til fastlegen din for en nærmere undersøkelse, både med blodprøver og gjerne en røntgen-undersøkelse av lungene dine. Lykke til !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93567-bekymret/#findComment-521357
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...