Westerlund Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei Jeg lurer på om jeg får for lite magnesium? Jeg er 36 år, kvinne ,gift ,2 barn. Er veldig plaget med migrene.Før jul ble jeg lagt inn på sykehuset med uregel hjerteslag. Jeg fikk store brstsmerter,og pustebesvær.Prøvene stabliserte seg, og jeg fikk dra hjem.konklusjonen var stress... Jeg klarer ikke å godta det,jeg er ikke stresset. Da jeg skulle ha barn ble det konstatert at jeg hadde mangel på Magn. Det ble sakt at det kanskje var grunn til mine blødninger,og at jeg holt på å miste barnet. Fikk magnesium i sprøyteform da. dette har jeg tengt litt på . Må jeg ha resept? eller kan jeg rett og slett kjøpe å prøve meg fram? Hva tror du? Nevner også at jeg har problemer med nyrene.(er operert,reflux.) Ellers lever jeg veldig sundt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93573-magnesium/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.