Gå til innhold

lege time: vil ned i vekt

Anbefalte innlegg

ONLY1365380473

hei!

jente 21 år her som er 167 cm høy og veier 110 kg. nå er jeg lei av å være stor og tung! har alltid vært det, men har vært fornøyd med meg selv og tilværelsen. men nå merker jeg at det begynner å gå utover helsen!

Jeg har nå kommet inn i en ond sirkel der alt går galt. Jeg har bestandig vært glad i å trene og har vært på flere dansekurs osv. Men har uansett gått opp i vekt. Problemet er at jeg alltid er sulten. Jeg spiser alt jeg finner. Det kan være alt fra sunt til usunt. og nå har jeg blitt så tung at jeg ikke lenger gidder å dra på trening, gidder ikke å dra å danse, gå tur, ingenting. Det er ikke veldig motiverende lenger. ikke noe morsomt...

jeg skal til legen denne uka, tenkte jeg skulle fortelle det som det var. Det jeg håper på er å få noen medisiner som jeg har hørt så mye om. Som skal stimulere metthetsfølelsen. Bare slik at jeg merker at jeg begynner å gå ned i vekt slik at jeg får motivasjon til å begynne å trene igjen! Tror ikke det er noe mirakel kur, men motiverende.

Jeg har tidligere prøvd masse rart av slankekurer, dieter osv uten noen merkbar resultat. jeg begynner å bli desperat, det begynner å gå utover livskvaliteten min!

hva tror dere er sjansen får at jeg får hjelp av legen min på en fornuftig og ærlig måte. jeg er redd for at jeg ikke blir tatt alvorlig og at jeg bare får en diet.

hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93606-lege-time-vil-ned-i-vekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke bare å ta noen piller så blir man plutselig slank.

En lege kan utelukke at du ikke lider av noen sykdommer o.l.

Finnes mange tabletter - CLA , xcenical osv. - men det eneste som hjelper er omlegging av kosthold kombinert med trim.

Er jo mange sterkt overvektige som har hatt hjelp av den så berømmelige Lindberg dietten. Kanskje du burde sjekke litt mer om den. Den går jo ut på å spise riktig type og kombinasjon av mat - det er ikke så viktig med små mengder av mat der som det er på andre typer dietter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...