girl74 Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Sykmelding, omskolering.. Jeg er i en fortvilet situasjon. Er for tiden i barselpermisjon, men skal om en mnd tilbake i arbeid igjen. Problemet mitt er at jeg føler meg totalt utslitt til tross for nesten 8 mnd permisjon. I tillegg til dette sliter jeg med ryggsmerter, noe jeg også var plaget med under graviditeten. Var sykmeldt de siste 4 mnd før fødsel pga ryggplager. Jeg sliter også med store seneknuter i begge håndledd, eksem på hendene, dårlig kne og er konstant trett og utslitt. Har ikke overskudd til noe. Jeg har b-12 mangel, men får sprøyter for dette. Før jeg ble sykmeldt under svangerskapet, oppstod det en konfrontasjon mellom meg og min sjef, noe som heller ikke gjør det enklere hverken i hverdagen min eller det å komme tilbake på jobb. Jeg ble nesten trakkasert..lang historie.. Jeg føler jeg sliter med en blanding av fysiske smerter/plager og utbrenthet/depresjon. Gruer for å snakke med min lege om dette for jeg føler meg som en hypokonder med alle mine plager. Har truffet legen min på barnekontroller etter fødslen, men aldri nevnt noe også fordi jeg til dels klarer meg i hverdagen her hjemme. Jeg vet jeg ikke vil klare å gjennomføre min jobb pr i dag og ser derfor sykmelding som eneste alternativ. Men det vil jo ikke løse mine problemer over tid..tenker da på at jeg må skaffe meg et nytt yrke. Kan jeg bli sykmeldt umiddelbart etter en barselpermisjon? Er omskolering en mulighet for meg? Jeg trenger sårt litt gode råd her. PS: fikk ikke reg betaling slik at lege kunne svare.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93612-sykmelding-omskolering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.