punkyB Skrevet 17. februar 2003 Skrevet 17. februar 2003 God jul forresten! Er påska over allerede? 0 Siter
Retz Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Er påska over allerede? Faen. Alltid skal jeg gå glipp av noe. *sur* 0 Siter
punkyB Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Faen. Alltid skal jeg gå glipp av noe. *sur* Life is a bitch. Her er det ganske kjipt på jobb ..... alt unntatt internett er nede *knegg* Men drev ikke du og skrøt på deg tur til Oslo her for litt siden??? Vi venter !!! 0 Siter
Retz Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Life is a bitch. Her er det ganske kjipt på jobb ..... alt unntatt internett er nede *knegg* Men drev ikke du og skrøt på deg tur til Oslo her for litt siden??? Vi venter !!! Hr Wulfi må bli tøff trailersjåfør først. Det skjer 1. mars. Så må jeg trappe ned 12-timers dagene på skolen. Jepp, i dag holdt vi på med avslutninga til en oppgave fra kl 8 - 20.30. Brukte to fuckings timer på å temme en krakilsk fotnote som nekta å slå seg til ro på side 1. Faens Word. Faens oppgave. Faens altfor salt kantinelapskaus. Oslo i april, blir det bra? 0 Siter
punkyB Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Hr Wulfi må bli tøff trailersjåfør først. Det skjer 1. mars. Så må jeg trappe ned 12-timers dagene på skolen. Jepp, i dag holdt vi på med avslutninga til en oppgave fra kl 8 - 20.30. Brukte to fuckings timer på å temme en krakilsk fotnote som nekta å slå seg til ro på side 1. Faens Word. Faens oppgave. Faens altfor salt kantinelapskaus. Oslo i april, blir det bra? Må du ikke slite de ut da !! April i Oslo blir toppers :-) I'll be waiting for you. 0 Siter
Retz Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Må du ikke slite de ut da !! April i Oslo blir toppers :-) I'll be waiting for you. I'll be coming for you! Øhh..ble det litt feil? :overtrøtt og hysterisk: 0 Siter
punkyB Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 I'll be coming for you! Øhh..ble det litt feil? :overtrøtt og hysterisk: Tror jeg skjønte hva du mente da jaffal - så da driter vi i spellingen. 0 Siter
Zirine Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Skrevet 24. februar 2003 Er påska over allerede? Javisst, javisst. Lenge siden det ... Gud - følger du ikke med??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.