Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer med graviditeten. :-)

Jeg må bare spørre, og du får ha meg unnskyldt om jeg tramper i rosebedet her og heller be meg dra til helvete, men er musikeren faren, eller er vi nå inne på årsakene til at dere ikke lenger er sammen?

Conan, conan. Taktfull som alltid;-)

Det har bare vært EN mann i mitt liv og i min seng de siste to årene, for å si det sånn.

PS: Dra til helvete.

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

23

• nick

7

• Tinne

6

• musikeren

5

Mest aktive i denne tråden

Takk molli:-)

Ingen barn fra før, nei. Jeg bestemte meg tidlig for at jeg ikke hadde lyst på barn, og så skjer dette. Det føles ganske merkelig. Livet er snudd på hodet...:-)

Jeg var i en lignende situasjon da jeg var 30, gravid og forholdet var akkurat avsluttet. Barn bestemte jeg meg tidlig for at jeg ikke skulle ha...

Det var ikke bare enkelt å venne seg til tanken på å få livet snudd så totalt på hodet, men det gikk seg til etterhvert.

Nå er avkommet over 10 år, og livet er slett ikke verst. Så lenge du har et nettverk av venner og familie du kan hente støtte og avlastning fra så er det ganske fint å ha barn!

Gratulerer :-)

Jeg skulle heller ikke ha, og nå lurer jeg på om det egentlig hadde vært så ille med tre..! *babytåke*

Ønsker deg lykke til med svangerskapet - håper ryggen din står løpet ut!

Og du, det der med rykter: tenk på det slik at du må være en interessant person når andre folk bruker energi på å gruble over livet ditt. Det er en teknikk som har funket greit for meg. ;)

Annonse

Ørkenvandreren

Hmmm, det var jo rene kinderegg-meldingen; to overraskelser i ett.

Selv om forholdet røk, håper jeg barnet er ønsket og at han/hun får to deltagende foreldre likevel. Lykke til med graviditeten.

De såkalte ryktene hadde jeg ikke hørt en dritt om, men så er jo jeg rimelig perifer i forhold til DOLs indre liv....

Annonse

Jeg var i en lignende situasjon da jeg var 30, gravid og forholdet var akkurat avsluttet. Barn bestemte jeg meg tidlig for at jeg ikke skulle ha...

Det var ikke bare enkelt å venne seg til tanken på å få livet snudd så totalt på hodet, men det gikk seg til etterhvert.

Nå er avkommet over 10 år, og livet er slett ikke verst. Så lenge du har et nettverk av venner og familie du kan hente støtte og avlastning fra så er det ganske fint å ha barn!

Gratulerer :-)

Jeg må nok jobbe litt med å skaffe meg et bedre nettverk rundt meg. Vennekretsen min består av singlemennesker som trives best på pub og kafé, og som ikke fatter og begriper hva disse ungene skal være godt for. Jeg har vel ikke helt skjønt det jeg heller...;-)

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg har gitt meg inn på libra, men nå er det for sent å angre:-)

Jeg skulle heller ikke ha, og nå lurer jeg på om det egentlig hadde vært så ille med tre..! *babytåke*

Ønsker deg lykke til med svangerskapet - håper ryggen din står løpet ut!

Og du, det der med rykter: tenk på det slik at du må være en interessant person når andre folk bruker energi på å gruble over livet ditt. Det er en teknikk som har funket greit for meg. ;)

Hehe, tenker på nummer tre allerede ja? Du ender nok opp med en hel ungeflokk før du får sukk for deg:-)

Det med ryggen har jeg prøvd å ikke tenke for mye på. Må bare håpe på det beste. Det er visst litt uvisst om jeg kan føde normalt med alle de prolapsene. Nuvel, det får gå som det går.

Hmmm, det var jo rene kinderegg-meldingen; to overraskelser i ett.

Selv om forholdet røk, håper jeg barnet er ønsket og at han/hun får to deltagende foreldre likevel. Lykke til med graviditeten.

De såkalte ryktene hadde jeg ikke hørt en dritt om, men så er jo jeg rimelig perifer i forhold til DOLs indre liv....

Selv om barnet ikke var planlagt så er det ikke uønsket. Det går seg nok til, dette.

Er forresten meget imponert over hvor lenge dere klarte å holde minien _deres_ hemmelig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...