Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

23

• nick

7

• Tinne

6

• musikeren

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg må nok jobbe litt med å skaffe meg et bedre nettverk rundt meg. Vennekretsen min består av singlemennesker som trives best på pub og kafé, og som ikke fatter og begriper hva disse ungene skal være godt for. Jeg har vel ikke helt skjønt det jeg heller...;-)

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg har gitt meg inn på libra, men nå er det for sent å angre:-)

Nettverket kommer nok med barnet skal du se!

Du blir kjent med nye mennesker via svangerskapskurs, sykehusoppholdet, barnehage og etterhvert skole - noen av dem blir en del av nettverket ditt hvis du bare er åpen for dem. Har man barn eller hund så er det lett å komme i kontakt med nye mennesker.

Single mennesker har også en tendens til å etablere seg med barn etterhvert, du skal ikke se bort fra at du utløser en dominoeffekt ;-)

Og du, husk at det er lov å be om hjelp når du trenger det, ikke vent med å 'belaste' andre til du ikke ser annen utvei!

Ut fra det jeg har sett av deg her inne tror jeg du kommer å takle det nye livet ditt utmerket - selv om du sannsynligvis kommer til å lure på hva i h. du har gitt deg ut på til tider :-)

Jeg er fullstendig sjokkert! Ikke visste jeg at dere var et par. Ikke visste jeg at dere ventet barn. Ikke visste jeg at dere hadde slått opp. Hjertet mitt!!!

Hadde jeg vært enslig så skulle jeg sendt en mail. Det er jeg ikke, så det blir ikke noe. Baby! Er ikke det kult?

Jeg er fullstendig sjokkert! Ikke visste jeg at dere var et par. Ikke visste jeg at dere ventet barn. Ikke visste jeg at dere hadde slått opp. Hjertet mitt!!!

Hadde jeg vært enslig så skulle jeg sendt en mail. Det er jeg ikke, så det blir ikke noe. Baby! Er ikke det kult?

Jeg vet noe om deg også, nick. Hehe. Du glemte å bytte en gang, og jeg så det før du varslet webmaster.

Man kunne gratulert og man kunne kondolert ;-)

PS. Jeg er ganske grei.

Annonse

Jeg vet noe om deg også, nick. Hehe. Du glemte å bytte en gang, og jeg så det før du varslet webmaster.

PS. Jeg er ganske grei.

Du er ikke bare grei, du er vakker og ven også. Og intelligent. Og snill. Humoristisk. Sosial. Alt det, og litt til. *SSSS* *klem*

Annonse

Gjest absolutelynotme

PS. Jeg er ganske grei.

Det må jo være musikeren ettersom du sier at man kunne gratulert/kondolert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...