Gjest dukke Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Føler alt er ett kaos. Prøver å kvitte meg med en fyr jeg elsker.Hvorfor gjør jeg det.De det går utover er jo meg og han,vi som bare vil ha hverandre egentlig,men så sitter jeg her da... Redd og veldig sliten av alt. Følt meg ferdig med fortiden jeg,att jeg så litt på nytt liksom.Følte meg mere oppegående enn på mange år egneltig. Jobben gjorde jeg fikk masse annet å fylle hodet med enn fortid.Kranglet med ei på jobb osv..tok opp ting...følte det gikk bra. Men...foten min...knekt... Nå ser jeg klarer enn noen gang jeg alltdi har rømt fra 'meg' selv på en måte.Har kunne stikke fra huset når jeg har følt 'han' står der og følger med meg.Nå har jeg bare kunnet sitte der. Vet ikke jeg hvor mange ganger siste tiden jeg har følt han har stått over meg,ledd av meg,brukt meg....sæden i halsen som vokser seg til en enorm slimklomp som truer med å kvele meg. Og alt det...det går utover min kjære. Hvorfor i helvete er det slik da??????? Vil jo bare ha han jeg.Hvorfor er det slik...???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93774-hvorfor-gj%C3%B8r-vi-det-s%C3%A5nt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kjære lille dukken min... Denne perioden er selvfølgelig litt verre enn ellers, for nå er det veldig 'snevert' hva du kan få av impulser ... -du har jo ikke så stor mulighet til å komme deg ut og få litt 'luft under vingene' Tenk på det, og ikke la 'vonde følelser' styre deg til å gjøre noe dumt... Bit tennene sammen til dette værste er over! Det samme tror jeg gjelder følelsene rundt overgrep / overgriper. Du har altfor god tid til å gruble nå... det er jo det 'vi som regel holder oss unna'... -muligheter til å gruble og tenke over tingene... og hva vi føler... og hva det har gjort med oss i vårt voksne liv. Dette er bare noen tanker fra meg, Dukken min... jeg håper du holder ut! Ikke gjør noe 'drastisk' før denne perioden er over... Og da kan du komme til meg noen dager... og vi kan snakke oss heelt bort om alt som er så bra i livene våre... og selvfølgelig det som ikke er så bra... men vi må huske på alt det som virkelig er godt også... -sant? Jeg gleder meg til å se deg, dukke-mor!! **masse oppmuntringsklemmer** 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93774-hvorfor-gj%C3%B8r-vi-det-s%C3%A5nt/#findComment-522355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Kjære lille dukken min... Denne perioden er selvfølgelig litt verre enn ellers, for nå er det veldig 'snevert' hva du kan få av impulser ... -du har jo ikke så stor mulighet til å komme deg ut og få litt 'luft under vingene' Tenk på det, og ikke la 'vonde følelser' styre deg til å gjøre noe dumt... Bit tennene sammen til dette værste er over! Det samme tror jeg gjelder følelsene rundt overgrep / overgriper. Du har altfor god tid til å gruble nå... det er jo det 'vi som regel holder oss unna'... -muligheter til å gruble og tenke over tingene... og hva vi føler... og hva det har gjort med oss i vårt voksne liv. Dette er bare noen tanker fra meg, Dukken min... jeg håper du holder ut! Ikke gjør noe 'drastisk' før denne perioden er over... Og da kan du komme til meg noen dager... og vi kan snakke oss heelt bort om alt som er så bra i livene våre... og selvfølgelig det som ikke er så bra... men vi må huske på alt det som virkelig er godt også... -sant? Jeg gleder meg til å se deg, dukke-mor!! **masse oppmuntringsklemmer** Syns huufsa skrev så fint til deg. Vet nesten ikke hva jeg skal skrive for å supplere... Hold ut der og utforsk livet litt. Bruk tiden på annet som er mulig, selv for en krykke-handicap Tenker på deg! Og ønsker deg lykke til. Du skal få det godt. Vit det kjære vakre deg! En hel del klemmer fra Agapetos. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/93774-hvorfor-gj%C3%B8r-vi-det-s%C3%A5nt/#findComment-524380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.