Gå til innhold

samleie 1 gang


Gjest meg

Anbefalte innlegg

jeg er 19 og jomfru og vil gjerne ha sex med typen min, men jeg er så trang. jeg er skikkelig kåt på det også, men stort mer en litt mer en en finger får vi ikke inn. prøver vi med to gjør det så vondt.jomruhinna er så sterk. må vi ha sex for at den skal sprekke? vi vil prøve å fån vekk før samleie for at det ikke skal gjøre så vondt. er dette mulig. kan man gå til en gynekolog med problemet? hva vil hun gjøre da? og gjør dette vondt? koster det mye? vi er så usikre på dette?. vi er helt trygge på hverandre så det er ikke problemet. håper på snarlig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 19 og jomfru og vil gjerne ha sex med typen min, men jeg er så trang. jeg er skikkelig kåt på det også, men stort mer en litt mer en en finger får vi ikke inn. prøver vi med to gjør det så vondt.jomruhinna er så sterk. må vi ha sex for at den skal sprekke? vi vil prøve å fån vekk før samleie for at det ikke skal gjøre så vondt. er dette mulig. kan man gå til en gynekolog med problemet? hva vil hun gjøre da? og gjør dette vondt? koster det mye? vi er så usikre på dette?. vi er helt trygge på hverandre så det er ikke problemet. håper på snarlig svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du kan gå til en allmennpraktiserende lege for en undersøkelse, men best er å gå til en gynekolog som evt. i lokalbedøvelse kan gjøre et lite klipp. Det koster det samme som en vanlig konsultasjon koster, ca 160 kr, evt litt mer ved et kirurgisk inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du kan gå til en allmennpraktiserende lege for en undersøkelse, men best er å gå til en gynekolog som evt. i lokalbedøvelse kan gjøre et lite klipp. Det koster det samme som en vanlig konsultasjon koster, ca 160 kr, evt litt mer ved et kirurgisk inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...