Gå til innhold

hjelp???


Gjest peeL

Anbefalte innlegg

Ting er ikke lett for tida. Jeg kan ikke huske å ha vært så deppa før, og jeg kan ikke sette fingeren på hva det er.

Jeg bare gråter og griner. Jeg er tung i hodet,vil men får ikke sove. Mest av alt har jeg lyst til å melde meg ut av denne verdenen, ikke lenge,bare nok til at jeg får hvilt meg litt.Jeg er så sliten av å ha disse forventningene og presset hengende over meg.

guri, jeg vet ikke hvor lenge jeg orker dette.jeg funer i det hele tatt,hverken på skolen eller sosialt. jeg hører hva folk sier til meg, men jeg får det ikke med meg. Hvordan kom jeg inn i dette rommet? Det er nesten nifst å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du noe hjelp til å finne ut av dette?

ja....Jeg har jo gått til psykiater siden desember, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg får ut av det. Veit ikke hvor lang tid det bruker å ta før folk får det fint igjen heller.... det er vel individuelt. Jeg er vel ikke helt med i timene. det føles så rart og bare bable, liksom. det kjennes ut som om det ikke er meg jeg prater om i det hele tatt når jeg forteller om ting som har vært siden sist time

skal begynne på Lamictal snart da. vet ikke helt hva jeg synes om det, er ganske redd for alt som heter medisiner. Men jeg kan jo ikke gå rundt å ha det sånn heller da. Da kommer det til å klikke om ikke så altfor lenge *smiler og rister på hodet av meg selv*

Jaja, har iallefall fått fri fra skolen til klokka halv ett i morgen. det er da noe det og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja....Jeg har jo gått til psykiater siden desember, men jeg vet liksom ikke helt hva jeg får ut av det. Veit ikke hvor lang tid det bruker å ta før folk får det fint igjen heller.... det er vel individuelt. Jeg er vel ikke helt med i timene. det føles så rart og bare bable, liksom. det kjennes ut som om det ikke er meg jeg prater om i det hele tatt når jeg forteller om ting som har vært siden sist time

skal begynne på Lamictal snart da. vet ikke helt hva jeg synes om det, er ganske redd for alt som heter medisiner. Men jeg kan jo ikke gå rundt å ha det sånn heller da. Da kommer det til å klikke om ikke så altfor lenge *smiler og rister på hodet av meg selv*

Jaja, har iallefall fått fri fra skolen til klokka halv ett i morgen. det er da noe det og=)

Det tar som regel litt lengre tid enn dette å få orden på ting. Fortsett å prat med psykiateren - og gjør en innsats mht å være mest mulig ærlig i samtalene - og ta opp de tingene som opptar deg mest (ikke bare det som er lett å snakke om).

Det er mange som har hatt god nytte av Lamictal:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...