Gå til innhold

faen


Gjest nion

Anbefalte innlegg

er så lei av å kjempe.. orker ikke mer.. skjønner faen ikke hva som skjer i hodet mitt.. vil jo bare være normal jo.. hvorfor må jeg gå rundt med alle disse tankene ? syke tanker som ikke hører hjemme noe sted.. vil ha fred i sjelen, og jeg vet bare om en måte å oppnå det på.. kjære noen der oppe i himmelen.. gi meg fred så jeg kan få hvile.. dette livet er ikke ment for meg.. skjønner dere ikke det da ? er så sliten.. så uendelig sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å grin!

Legg deg i senga, slå løs på madrassen og puta.

Og prøv å få deg litt søvn..

Men er så lei av å gråte.. det hjelper ikke likevel.. tårene må ta slutt en gang.. jeg sovnet til slutt en stund.. men det er det samme hver dag.. påan igjen.. orker det ikke mer.. leger.. piller.. er lei.. så uendelig lei.. er ikke noe som hjelper likevel.. ikke i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er så lei av å gråte.. det hjelper ikke likevel.. tårene må ta slutt en gang.. jeg sovnet til slutt en stund.. men det er det samme hver dag.. påan igjen.. orker det ikke mer.. leger.. piller.. er lei.. så uendelig lei.. er ikke noe som hjelper likevel.. ikke i lengden..

Høres ikke ut som om du har det særlig godt, nei.

Hva med å legges inn for en periode?

Kanskje du skulle prøvd noen andre medisiner? Det samme funker ikke for alle..

Håper det går over, snart!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som om du har det særlig godt, nei.

Hva med å legges inn for en periode?

Kanskje du skulle prøvd noen andre medisiner? Det samme funker ikke for alle..

Håper det går over, snart!

Vennlig hilsen

Jeg vil ikke legges inn igjen.. det hjelper ikke likevel.. hva er vitsen med å isoleres på et rom?

Nye medisiner får jeg ikke enda.. må gå 7 uker bla bla.. de kan ryke å reise.. hva vet vel de ? jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.. alt rundt meg raser.. jeg sitter alene i et korthus og kjemper mot hva ? jeg vet ikke.. jeg vet bare ikke.. eneste jeg vet er at jeg ikke holder ut dette så mye lenger.. man kan bare klare så mye.. deretter er det slutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...