Gå til innhold

klarer ikke sette grenser.....

Anbefalte innlegg

mitt forhold til gutter ble ødelagt av min onkel,jeg greier ikke sette grenser for meg og kroppen min,jeg og kroppen min henger liksom ikke sammen...

om jeg er i en situasjon som jeg ikke liker så greier jeg ikke si i fra...da ligger jeg heller bare der og har det vondt...det er som den lille jenten i meg som ble utsatt for overgrep av sin onkel blir liten igjen...det er vanskelig og forholde seg til dette..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94027-klarer-ikke-sette-grenser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, Beib.

Jeg forstår deg så godt. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjort for å forandre våre syn på oss selv. Men jeg håper du vet, så inderlig godt, at du er like vakker og verdifull uansett. Vel viten om at jeg reagerer akkurat som deg i gitte situasjoner. Men vi skal klare det! Du og jeg, og alle oss andre. :)

Tenker på deg.

En hel del klemmer fra Agapetos.

Kjære beib...

Jeg vet hvor vanskelig det kan være... Det er ikke lenge siden jeg skrev et innlegg som var ganske likt dette selv.

Vi ble engang fratatt retten til å bestemme selv... og den retten er vanskelig å 'finne'... men vi vet jo at den er der... -et sted inne i oss. En dag finner vi den, beib... - og fram til vi klarer det, må vi rett og slett planlegge bedre, og være litt mere forsiktig med å havne i situasjoner som "klusser det til" for oss.

Og vi må også være klar over at de menneskene vi har rundt oss ikke vet om dette... de vet ikke at det kan oppstå situasjoner hvor en grense "bør være satt"... for vi viser det jo ikke. Vi må huske på at ingen er tankelesere... - skulle kanskje ønske det.. da hadde ting vært litt enklere... sant?

Jeg ønsker deg alt godt, beib.. og vi må bare fortsette å jobbe med saken.

*klem*

Kjære beib...

Jeg vet hvor vanskelig det kan være... Det er ikke lenge siden jeg skrev et innlegg som var ganske likt dette selv.

Vi ble engang fratatt retten til å bestemme selv... og den retten er vanskelig å 'finne'... men vi vet jo at den er der... -et sted inne i oss. En dag finner vi den, beib... - og fram til vi klarer det, må vi rett og slett planlegge bedre, og være litt mere forsiktig med å havne i situasjoner som "klusser det til" for oss.

Og vi må også være klar over at de menneskene vi har rundt oss ikke vet om dette... de vet ikke at det kan oppstå situasjoner hvor en grense "bør være satt"... for vi viser det jo ikke. Vi må huske på at ingen er tankelesere... - skulle kanskje ønske det.. da hadde ting vært litt enklere... sant?

Jeg ønsker deg alt godt, beib.. og vi må bare fortsette å jobbe med saken.

*klem*

det har ingenting med mitt forhold nå og gjøre,men tidligere forhold.....litt lett og missforstå....

hei...

ville bare si at eg tenker på deg, og håper du kan få skikkelig hjelp med dette.. det tar nok tid. alt tar tid å fixe. tolmodighet er en hard lekse å lære. særlig når det er noe som gjør så vondt. men eg tror du vil klare å vinne livet ditt tilbake. du er tøff!

Klemz Nica

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...