Gå til innhold

Blir fostre sjøsyke???


Ariane

Anbefalte innlegg

Tok hurtigbåten i dag og det var skikkelig høy sjø. Jeg ble ganske sjøsyk, men ikke sånn at jeg kastet opp eller noe altså. Det jeg imidlertid bekymret meg mest over, var hvordan babyen hadde det (jeg er i uke 32). Blir den sjøsyk? Eller merker den ingenting pga fostervannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok hurtigbåten i dag og det var skikkelig høy sjø. Jeg ble ganske sjøsyk, men ikke sånn at jeg kastet opp eller noe altså. Det jeg imidlertid bekymret meg mest over, var hvordan babyen hadde det (jeg er i uke 32). Blir den sjøsyk? Eller merker den ingenting pga fostervannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen skvulper rundt hele dagen den i magen din når du går, så den er godt vandt til gynging. Blir helt sikkert ikke sjøsyk, men det er rart alt en begynner å lure på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen skvulper rundt hele dagen den i magen din når du går, så den er godt vandt til gynging. Blir helt sikkert ikke sjøsyk, men det er rart alt en begynner å lure på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tror inte att fostret blir sjösjuk, då den är van att ligga i vatten och "guppa" runt. Alltså; ingen anledning till oro. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tror inte att fostret blir sjösjuk, då den är van att ligga i vatten och "guppa" runt. Alltså; ingen anledning till oro. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...