En_Mamma Skrevet 12. november 2000 Skrevet 12. november 2000 Jeg lurer på om dette er en sykdom: * Man svetter aldri * Man tisser svært ofte, også om natten * Man er ofte plaget av hodepine * Man har til dels store humørsvingninger. Det er flere i min familie med de samme symptomene, er det en sykdom eller en naturlig variasjon? mvh, 0 Siter
En_Mamma Skrevet 12. november 2000 Forfatter Skrevet 12. november 2000 Jeg lurer på om dette er en sykdom: * Man svetter aldri * Man tisser svært ofte, også om natten * Man er ofte plaget av hodepine * Man har til dels store humørsvingninger. Det er flere i min familie med de samme symptomene, er det en sykdom eller en naturlig variasjon? mvh, 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Hvis man tisser ofte,vil dette medføre et væsketap som igjen reduserer behovet/muligheten for å svette.Er væskebalansen endret kan dette være medvirkende til hodepine.Det bør vel i denne sammenhengen gjøres en bredere undersøkelse kanskje primært ift.den hyppige tissingen.Svarene på de ndersøkelsene kan gi en pekepinn på hva man videre bør gjøre.Noen eksakt sykdom er det ikke mulig å peke på med de plagene du og flere i familien har. 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Hvis man tisser ofte,vil dette medføre et væsketap som igjen reduserer behovet/muligheten for å svette.Er væskebalansen endret kan dette være medvirkende til hodepine.Det bør vel i denne sammenhengen gjøres en bredere undersøkelse kanskje primært ift.den hyppige tissingen.Svarene på de ndersøkelsene kan gi en pekepinn på hva man videre bør gjøre.Noen eksakt sykdom er det ikke mulig å peke på med de plagene du og flere i familien har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.