Gå til innhold

losec og bivirkninger

Anbefalte innlegg

Gjest surmagen
Skrevet

Er det noen som har fått bivirkninger av Losec, f.eks. muskelsvakhet/smerter eller depresjon? Er det noe annet jeg kan bruke for for mye magesyre enn Losec? Losec virker bra på meg, men er redd for bivirkninger og langtidsbruk.

Gjest surmagen
Skrevet

Er det noen som har fått bivirkninger av Losec, f.eks. muskelsvakhet/smerter eller depresjon? Er det noe annet jeg kan bruke for for mye magesyre enn Losec? Losec virker bra på meg, men er redd for bivirkninger og langtidsbruk.

Gjest Bra mage
Skrevet

Har brukt LOSEC i snart ett år, og har ikke merket noen bivirkninger. Meget god effekt og har gjort at plagene har blitt borte. Nå har jeg lagt om kostholdet og har kunnet trappe ned på tablettene...!

Gjest Bra mage
Skrevet

Har brukt LOSEC i snart ett år, og har ikke merket noen bivirkninger. Meget god effekt og har gjort at plagene har blitt borte. Nå har jeg lagt om kostholdet og har kunnet trappe ned på tablettene...!

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg
Skrevet

Losec kan gi tretthet og muskeltretthet,men dette er forbigående bivirkninger hvis man må slutte med preparatet.Det finnes en lang rekke forskjellige medikamenter tilgjenglig,men mulige bivirkninger har alle.Dette må du drøfte med legen din hvis problemstillingen blir aktuell.

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg
Skrevet

Losec kan gi tretthet og muskeltretthet,men dette er forbigående bivirkninger hvis man må slutte med preparatet.Det finnes en lang rekke forskjellige medikamenter tilgjenglig,men mulige bivirkninger har alle.Dette må du drøfte med legen din hvis problemstillingen blir aktuell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...