Gjest alvebarn Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg er en jente på 21 år som de siste årene har slitt med økende helseplager. Etter å ha vært hos naturterapeut har jeg påvist reaksjoner på bygg, havre, rug, hvete, melk, laktose, banan, valnøtter, hasselnøtter,mais, sjokolade, kaffe, løk, sukker, tomat, jordbær, appelsin, svinefett, druer, pepper, kanel, muskat, kokos og msg. Jeg forsøker å unngå disse matvarene, men føler meg likevel syk. Dessuten er det direkte deprimerende å nesten ikke kunne spise noe av det jeg liker. De siste par ukene har jeg våknet hver morgen med opphovninger rundt øynene, det bedrer seg av og til om dagen med ser ikke ut når jeg står opp. Jeg tok en ukes reseptfri allergimedisin, men det har ikke gitt seg. Jeg tar mange naturpreparater, og begynte med Sanuvis dagen før jeg først "ikke så ut". Da jeg kuttet den ut noen dager, merket jeg ingen forandring og begynte igjen. Det hører også med til historien at jeg har meget ustabilt blodsukker, og sopp og parasitter. Jeg føler meg som en skyge av meg selv, og dette med hevelsene er vanskelig å takle. Har noen noe råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94167-allergisk-mot-alt-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.