Gå til innhold

noen ord

cathinka1365380177

Anbefalte innlegg

cathinka1365380177

Det er trist..

Trist å innse at man har klart det man hele tiden "kjemper" for.. men som likevel er det siste man ønsker.

Man har klart å skremme alle unna. Man har fått bekreftelse på at man er noe usselt som ikke er verdt en dritt! Man er alene, man hater seg selv..

Man føler behov for at noen skal gripe tak i en.. man glir lenger og lenger ned.. vekk fra verden.. man trenger at noen sier at dette skal gå bra, trenger at noen har tro på en. Holder man fast i hånden. Men jeg vet jeg ikke fortjener det likevel, jeg vet at alt er min egen skyld!

Så, jeg har klart det!

Jeg gratulerer meg selv!

I'm all alone

Det er lettest å bli likegyldig til alt. Si til meg selv at jeg gir da faen jeg! Ikke tenke eller føle noe. Bryr meg ikke. Alle kan behandle meg så dårlig som de bare ønsker, jeg bryr meg ikke!

Men så sier det kræsj; det er så tøft alene.. og det er så vondt å bli utnyttet..

Jeg er nær ved å gi opp. Men jeg vil egentlig klare dette, har ikke lyst å gi opp egentlig. Jeg har noen søte små som holder meg i livet, jeg makter ikke tanken på å si farvel til de.. og ikke få være der for de.. Men samtidig så føler jeg jeg ikke strekker til.. de trenger meg ikke lenger de heller.. de har det bedre med alle andre..

Det er to sider av meg som slåss mot hverandre. Den som sier at jeg er verdt noe og betyr noe for noen, og den som sier det stikk motsatte. Den siste er sterkest. Den er svær, den har styrke til tusen. Den andre har blitt tråkket ned i mange år, forsetter å bli tråkket på.

Beklager for et rotete og sytete innlegg.

Men tusen takk for at du tok deg tid til å lese det!

Ønsker dere alle en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94242-noen-ord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg. Vi skal klare dette, vi. Vet så innmari godt hvor vondt det er, men du fortjener å komme deg igjennom dette dritet!

Hold ut. Har ikke stort mer å gi deg i kveld, men ønsker deg alt godt og håper du ser vor verdifull _du_ er.

Trøstende klem fra Agapetos

*kremt*

*banke meg selv for skrivefeilen...*

Det skulle virkelig stå 'hvor' der, ikke 'vor'. :o)

*kremthostekremt*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94242-noen-ord/#findComment-525485
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...