Gå til innhold

sildrer "kalde vanndråper" i beina...

Anbefalte innlegg

Er det noen som kjenner seg igjen? Tror særlig det er når jeg stresser (handleturer på overfylte kjøpesentre, på jobb etter netter med lite søvn) at jeg plutselig føler det drypper vann under huden nedover beina - en rar prikking... Høres sikkert temmelig rart ut, men hva er det i alle dager som skjer? Det er ikke vondt, men ubehagelig. Det stanser som regel hvis jeg tar et dypt "magedrag" med luft... Er det noe farlig, mon tro... tegn på at noe ikke er som det skal?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94246-sildrer-kalde-vanndr%C3%A5per-i-beina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Heisann!

Slik du beskriver plagene dine, høres det på meg ut som om de er stressrelaterte. Kanskje puster du overflatisk og fort (hyperventilerer) uten å tenke over det når du stresser? I så fall kan dette gi slike symptomer fordi sammensetningen av oksygen og karbondioksid i blodet blir forstyrret. Dette er overhodet ikke farlig, men ubehagelig.

Heisann!

Slik du beskriver plagene dine, høres det på meg ut som om de er stressrelaterte. Kanskje puster du overflatisk og fort (hyperventilerer) uten å tenke over det når du stresser? I så fall kan dette gi slike symptomer fordi sammensetningen av oksygen og karbondioksid i blodet blir forstyrret. Dette er overhodet ikke farlig, men ubehagelig.

Tusen takk for svaret! Det hørtes betryggende ut, og det stemmer nok godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...