Gå til innhold

Dette er egentlig bare et syteinnlegg...

Anbefalte innlegg

I går hadde jeg første dag på jobb etter 6 mnd med sykemelding. Det første som skjedde da jeg kom på jobb, var at jeg fikk brev om oppsigelse. Begrunnelsen var "dårlig kommunikasjon under sykemeldingsperioden". Skjønner ikke dette jeg... Har vært åpen om grunnen til at jeg var sykemeldt (tung depresjon etter voldtekt). I tillegg har jeg etter sjefens oppfordring levert alle sykemeldinger personlig, og jeg har vært inne til minst 4 møter for å svare på når jeg kom tilbake (er jo ikke lett å svare på det, hvordan vet man hvor lang tid sånt vil ta?).

Nå føler jeg liksom at alt faller i grus igjen... Hadde endelig klart å komme meg litt ovenpå.

I tillegg til dette går jeg i disse dager og venter på at politiet skal bli ferdig med å etterforske saken min...

Har ihvertfall funnet en god terapigruppe... Føler at den hjelper meg, selvom vi kjenner på mye vondt.

Huff, ble bare syting dette her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94276-dette-er-egentlig-bare-et-syteinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg høres ut som en veldig spesiell oppførsel - hvis du orker hadde jeg villet sjekket om de har rett til å gjøre dette. Hvis du er medlem i fagforening e.l. så tar du kontakt med de , evnt. fri rettshjelp eller en advokat.

Hvis du faktisk har vært de selv med sykemelding og hatt møter så burde jo det være bra kommunikasjon nok.

Om du har lyst til å jobbe videre på et sted som behandler deg sånn er jo en annen sak , men erstatning kan du jo få.

Håper det ordner seg for deg på alle måter !!

Synes jeg høres ut som en veldig spesiell oppførsel - hvis du orker hadde jeg villet sjekket om de har rett til å gjøre dette. Hvis du er medlem i fagforening e.l. så tar du kontakt med de , evnt. fri rettshjelp eller en advokat.

Hvis du faktisk har vært de selv med sykemelding og hatt møter så burde jo det være bra kommunikasjon nok.

Om du har lyst til å jobbe videre på et sted som behandler deg sånn er jo en annen sak , men erstatning kan du jo få.

Håper det ordner seg for deg på alle måter !!

Takk for svar :)

Har selvfølgelig ikke mye lyst til å jobbe der lenger... Har sendt mail til Handel og kontor, så vi får se hva som skjer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...