Gå til innhold

Står det skrevet i panna mi......

Anbefalte innlegg

tråkk på meg, misbruk meg, undertryk meg,lek med meg, jeg er jo uten verdi uansett?

Jeg har faktisk følelser, jeg vil leve et liv i glde og ikke i smerte. Jeg vil oppl eve livets lyse sider ikke de mørke.Jeg vil stå på mine egene bein og være stolt for å være til, ikke gjemme meg bort i et ønske om å forsvinne for godt.

Jeg vil skrike ut: Jeg er meg og det er jeg stolt av!!

Er så lei all denne smerten!!!

Uff dette ble et rotete innlegg. Sorry

Klem fra en liten fortvilet Susi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94382-st%C3%A5r-det-skrevet-i-panna-mi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen skal tråkke på deg, eller misbruke deg. Ingen skal undertrykke deg, eller har tillatelse til å leke med deg Fordi _du_ er så ubeskrivelig verdifull!

Du har følelser som _skal_ ivaretas. Du fortjener å leve et liv i glede og ikke i smerte. Du bør få oppleve livets lyse sider ikke de mørke.Du skal stå på egene bein og være stolt av å være til, ikke gjemme deg bort i et ønske om å forsvinne for godt.

Du har lov til å skrike ut: "Jeg er meg og det er jeg stolt av!!!"

Du har all grunn til å være lei all denne smerten!!!

Du er verdifull.

Tenker på deg.

Klem fra Agapetos

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...