becky1365380394 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det er fantastisk lenge siden jeg har skrevet noe her inne, men nå koker jeg så dampen står ut av ørene. Må bare skrive litt her... For et og et halvt år siden, byttet jeg behandler, og var da så godt som rehabilitetert. Så liksom målstreken, og var positiv til livet. Selvtillitten var bedre enn noen gang. Så flytter jeg da vettu, og bytter behandler...derifra stagnerte jeg i egen utvikling i et års tid, før verden gikk i grus. Må ærlig innrømme at det siste halve året har stinket. Hva gjør jeg når livet går mot meg? slutter å spise!! Gode gamle mønsteret er tilbake. Komtrollfriken må herse med kroppen for å føle hvem som er sjefen. Min kropp skal ikke ha noen behov, den har bare å lystre hjernen og bli så liten som mulig. Når du har gått ca, fire mnd uten særlig matinntak, er det vel ikke alltid at konsentrasjonen og vitaliteten er helt på topp. Det bør vel en behandler i psykiatrien vite bedre enn noen. Neida, hun gav i forrige time tydelig uttrykk for at hun synes det er ubehagelig at jeg har vanskelig for å bidra, og lurte på hva jeg egentlig ville der? Ehh....BLI FRISK!!?? for eksempel....Jeg unnskyldte meg for at jeg var i dårlig form, og sa at jeg sikkert var vanskelig å ha med å gjøre, så svarte det frekke mennesket bare ja! Hmpf... Hun har problemer med å takle meg, en ærlig sak det, men hva med å legge det fram på en saklig måte? Er nok på tide å innse at vi to er en dårlig match.Jeg blir bare helt patetisk i samme rom som som henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94387-har-aldri-f%C3%B8lt-meg-s%C3%A5-j%C3%A6vlig-kokko/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Vondt å høre at du har det sånn. Det er langt fra gøy når stemningen blir slik. Jeg hadde også en behandler som det rett og slett bare _ikke_ sa 'klikk' med. Heldigvis var hun bare vikar eller no.. Bytt behandler, kjære deg. Du fortjener bare det beste. Tenker på deg. Klem fra Agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94387-har-aldri-f%C3%B8lt-meg-s%C3%A5-j%C3%A6vlig-kokko/#findComment-526958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Spørsmålet som jeg stiller er jo hva i all verden hun gjorde der? Nå er jeg ikke noe kjent med behandlere så jeg vet jo ikke, men jeg får inntrykk av at mange av dem skulle ha valgt en annen jobb. Det er en ærlig sak å innrømme at man ikke takler eller ikke forstår, men da må de da kunne si det og anbefale en annen som har mere kompetanse på området. Men det er vel sikkert ingen av dem som vil innrømme at de er en fiasko på overgrepsproblematikk. Poenget er jo at de skal hjelpe, ikke få folk til å sitte å unnskylde seg. Huff, jeg kjente bare at jeg ble forbannet her på dine vegne. Beklager! Det ble et usaklig innlegg fra meg. Det er nok sikkert best for deg å bytte behandler. Forhåpentligvis finner du en som du er på bølgelengde med. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94387-har-aldri-f%C3%B8lt-meg-s%C3%A5-j%C3%A6vlig-kokko/#findComment-528699 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.