Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Jeg har aldri røykt, og røyklukt synset jeg er forferdelig. Jeg er veldig glad for at røykeloven er begynt å stramme til for alvor. Egentlig burde det ikke ha vært lov å røyke ute heller, jeg må jo gå i gjennom denne tåka når jeg f.eks skal inn en plass der det er røyking forbudt. Jeg digger røyking forbudt:-/ 0 Siter
troilltampen Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Joda, enig med deg at røyklukta ikke er noe særlig. Er selv sluttet etter å ha røkt i mange år. Men det er tross alt luftigere ute i det fri, enn inne. Så jeg tror ikke du dør av å gå forbi røykere ute;-) 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Joda, enig med deg at røyklukta ikke er noe særlig. Er selv sluttet etter å ha røkt i mange år. Men det er tross alt luftigere ute i det fri, enn inne. Så jeg tror ikke du dør av å gå forbi røykere ute;-) Det skulle nå bare mangle at jeg skulle dø av det - men hvorfor skal jeg ha ubehag? Røykere er egoister! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 *gjeeeesp* Ikke åpne munnen når du gjesper da - det stinker:-/ pføy! 0 Siter
muriel Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Ikke åpne munnen når du gjesper da - det stinker:-/ pføy! - Og hva vet så du om det?? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 - Og hva vet så du om det?? Innlegget var ment å provosere, det oppnådde jeg jo. Men intet mer;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.