Gå til innhold

Stinkende egoistiske røykere *pføy*

Anbefalte innlegg

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Jeg har aldri røykt, og røyklukt synset jeg er forferdelig. Jeg er veldig glad for at røykeloven er begynt å stramme til for alvor. Egentlig burde det ikke ha vært lov å røyke ute heller, jeg må jo gå i gjennom denne tåka når jeg f.eks skal inn en plass der det er røyking forbudt. Jeg digger røyking forbudt:-/

Fortsetter under...

Gjest IngenLurerDenneGutten

Joda, enig med deg at røyklukta ikke er noe særlig. Er selv sluttet etter å ha røkt i mange år. Men det er tross alt luftigere ute i det fri, enn inne. Så jeg tror ikke du dør av å gå forbi røykere ute;-)

Det skulle nå bare mangle at jeg skulle dø av det - men hvorfor skal jeg ha ubehag? Røykere er egoister!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...