Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da sees vi snart i rl da kanskje? :)

Er det noe på teater vi må se nå?

Orestien er ferdig men Phantasma skal visst være bra. Fjomsen har gitt fribillettene til foreldrene sine men han kan skaffe billige OK billetter. Skrives billetter med to l'er. Det ser litt feil ut? Jeg er på vei til senga for jeg skal på jobb til 7 :grøss:

Det var egentlig noe helt annet jeg skulle si men det har jeg glemt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94415-en_mamma/page/3/#findComment-541123
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• En_Mamma

15

• Soria

12

• MaikenK

5

• mariamor

4

Mest aktive i denne tråden

Orestien er ferdig men Phantasma skal visst være bra. Fjomsen har gitt fribillettene til foreldrene sine men han kan skaffe billige OK billetter. Skrives billetter med to l'er. Det ser litt feil ut? Jeg er på vei til senga for jeg skal på jobb til 7 :grøss:

Det var egentlig noe helt annet jeg skulle si men det har jeg glemt.

Jeg er ikke noe god på rettskriving jeg heller, spør Sør. Jeg går veldig gjerne på teater uansett. Send meg en melding når du kommer og er ledig da! God soving, jobbing og reise.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94415-en_mamma/page/3/#findComment-541130
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...