Gå til innhold

Kjønnsvorter...

Anbefalte innlegg

Tilda1365380434

Har fått påvist kjønnsvorter... Måtte tre leger til, før sistemann bekreftet mine mistanker. Festlig. Lurer nå på om viruset kan påvises? Altså uten synlige vorter. Videre har jeg lest at det ikke er smittsomt lenger dersom man har vært uten synlige vorter et halvt år?? Men så har det seg sånn at jeg har fast partner, og bryter det ut på meg vil det vel bryte ut på han også og omvendt?? Jeg føler meg skikkelig ekkel, og tenker på det når vi har sex. Videre er jeg glad i å utføre munnsex på han (han er dessverre ikke glad i å gjøre det på meg...), men nå er jeg redd jeg kan få dette jævla vorteviruset i munnen!! Føler at sexlivet er ødelagt... selv om jeg har hørt at kjønnsvorter er til større plage psykisk enn fysisk. Og hva hvis jeg eventuelt får meg ny partner??: "Forresten, jeg har kjønnsvortevirus. Man er bare beskyttet på de områder der kondomet dekker.." Kult. Not. Skulle man da innlede et forhold, vil vedkommende måtte regne med å få viruset uansett! For eneste måten å være 100% sikker på ikke å smitte er ved å unngå sex...???!!! Hjelp... Og hvordan er det med sexlivet under behandling???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94419-kj%C3%B8nnsvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nymamma

Se litt på mitt forrige innlegg

vedr. mine erfaringer vedr.

kjønnsvorter. Som du riktig

sier, de er vanligvis helt

ufarlige, men vær litt klar over at de kan smitte over på

barn. De kan være helt "upro-

blematiske" som leger velger å

kalle dem, men vær klar over at

dem er der. Ta hyppige under-

livsundersøkelser, bli sikker

på at du ikke har den aggressive typen at viruset,

nemlig ved å ta hyppige undersøkelser av livmorhalsen.

BRUK KONDOM, det er det viktigste av alt.

Jeg kommer ikke med skremselskudd, men deler villig med erfaring, tenk på at

du skal bli gravid etterhvert,

og barnet må skånes. Ingen

fortalte meg at et evt. virus

skulle slå ut på barnet etter

2 år. Om symptomene slår ut

på et evt. barn om 2-3 år, ikke

få panikk.

Hilsen en med erfaring

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94419-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-530059
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...