Tilda1365380434 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har fått påvist kjønnsvorter... Måtte tre leger til, før sistemann bekreftet mine mistanker. Festlig. Lurer nå på om viruset kan påvises? Altså uten synlige vorter. Videre har jeg lest at det ikke er smittsomt lenger dersom man har vært uten synlige vorter et halvt år?? Men så har det seg sånn at jeg har fast partner, og bryter det ut på meg vil det vel bryte ut på han også og omvendt?? Jeg føler meg skikkelig ekkel, og tenker på det når vi har sex. Videre er jeg glad i å utføre munnsex på han (han er dessverre ikke glad i å gjøre det på meg...), men nå er jeg redd jeg kan få dette jævla vorteviruset i munnen!! Føler at sexlivet er ødelagt... selv om jeg har hørt at kjønnsvorter er til større plage psykisk enn fysisk. Og hva hvis jeg eventuelt får meg ny partner??: "Forresten, jeg har kjønnsvortevirus. Man er bare beskyttet på de områder der kondomet dekker.." Kult. Not. Skulle man da innlede et forhold, vil vedkommende måtte regne med å få viruset uansett! For eneste måten å være 100% sikker på ikke å smitte er ved å unngå sex...???!!! Hjelp... Og hvordan er det med sexlivet under behandling??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94419-kj%C3%B8nnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nymamma Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Se litt på mitt forrige innlegg vedr. mine erfaringer vedr. kjønnsvorter. Som du riktig sier, de er vanligvis helt ufarlige, men vær litt klar over at de kan smitte over på barn. De kan være helt "upro- blematiske" som leger velger å kalle dem, men vær klar over at dem er der. Ta hyppige under- livsundersøkelser, bli sikker på at du ikke har den aggressive typen at viruset, nemlig ved å ta hyppige undersøkelser av livmorhalsen. BRUK KONDOM, det er det viktigste av alt. Jeg kommer ikke med skremselskudd, men deler villig med erfaring, tenk på at du skal bli gravid etterhvert, og barnet må skånes. Ingen fortalte meg at et evt. virus skulle slå ut på barnet etter 2 år. Om symptomene slår ut på et evt. barn om 2-3 år, ikke få panikk. Hilsen en med erfaring 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94419-kj%C3%B8nnsvorter/#findComment-530059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.