tunisia Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei! Er det noen som har det samme problemet som meg? Jeg har mange arr i pannen som jeg gjerne vil ha bort. På Valentine's day var jeg på hudklinikken i Oslo for å fjerne dem, men de ville ikke bruke de "store og beste" laserne, for jeg kunne få bivirkninger. I stedet brukte de en laser for å dempe fargen i arrene. Ble ikke særlig vellykket. Og arrene viser godt ennå. Hudlegen sa jeg kunne få flere behandlinger etterhvert, men jeg vet ikke om jeg orker. Det hjelper da ikke? Så - er det noen som har noe tips til en stakkars jente? Jeg er så desperat og lei meg. Vil bare få den naturlige huden tilbake. Må jeg virkelig til utlandet for å få dette utført? Jeg orker snart ikke mer. Har gått med pannebånd, lue og alt som er i et år nå. Aner ikke hvor lenge jeg holder ut! Hilsen fortvilt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94512-arr-i-pannen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.