Gjest brave Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hei alle sammen. Vi på Dixi oslo har ikke fått laget egen parole til 8. mars toget i år. Vi har fått en gratis avtale som gjør at vi til neste år vil ha en skikkelig flott og proff parole. I år har jeg derimot avtalt med smi (støttesenter mot incest) i oslo at vi kan komme til de før toget begynner og drikke suppe der etter toget. Du kan selv velge om du vil gå under deres parole, gå et annet sted i toget eller gå med skjerf. De holder til på youngstorget, der toget starter. Du kan ta med deg venner og familie, men for at smi skal få en liten ide om hvor mange som kommer kan dere sende en mail til [email protected]. Da har jeg en anelse om hvor mange som synes dette virker interessant. Hvis det er vanskelig å gå inn alene kan jeg møte dere utenfor. 11. og 12. mars holdes kongressen "sekualitet eller seksuelle overgrep- hvor går grensen?" på folkets hus i oslo. Det er mange interessante foredragsholdere og mye bra vi som er utsatt for overgrep kan få med oss. Det koster 1500 for begge dager, 800 hvis du er sykemeldt, på atterføring, ufør, rehab. eller student. Vi i Unicorn skal selvfølgelig også spille der. Dere kan gå inn på www.sentermotincest.no og klikke på linken nederst for å lese mer. Dere kan selvfølgelig også spørre meg hvis det er noe dere lurer på. Håper å se noen av dere på disse arrangementene. Husk at sammen er vi sterke, og jeg kan anbefale den vanvittige følelsen jeg fikk i fjor når jeg gikk for første gang og "ropte det ut", trygt sammen med masse andre utsatte.. klem fra Tonje.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94518-kongress-og-8-mars-tog/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
DIXI Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Kjempebra Tonje! Du er så flink!!! Håper mange blir med i toget, og ikke minst på SMI etterpå, det hørtes hyggelig ut! Skulle gjerne hørt deg synge, men det får bli en annen gang. Stå på! Varm støtteklem fra Grete :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94518-kongress-og-8-mars-tog/#findComment-527682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.