Gå til innhold

Snorking

Anbefalte innlegg

alfi1365380477

Jeg bor i Lier og har et problem knyttet til snorking.

Jeg har fått henvisning fra min lege.

Jeg har lest at v.h.a en ny metode ved St. Olavs Hospital kan en bli snorkeoperert på 7 minutter.

Hvor er nærmeste stedet for meg til å ta en tilsvarende operasjon for meg ?

Hva koster det eventuelt på en privatklinikk ?

Gi meg de opplysningne jeg trenger for at jeg så snart som mulig kan bli kvitt mitt problem.

Mens jeg venter lever jeg i håpet om en bedre fremtid for meg og min kone.

Vennlig hilsen Alf Kristian

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94533-snorking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Kan ikke svare deg helt konkret på steder og priser. Vet at Colosseum-klinikken i Oslo er flinke. De er private. Operasjonen du nevner er nok en "laser-operasjon". Du bør ha vært undersøkt av en øre-nese-halslege. Årsak til snorking kan være lokalisert til mange steder i svelget. Laser-operasjonen virker bare på noen av disse stedene. Du må nok ringe litt rundt for priser. Øre-nese-halslegen er sikkert oppdatert på steder/priser. Du får prøve å få din kone litt mer tålmodig, det er ikke lurt å forhaste seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94533-snorking/#findComment-529594
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...