Gå til innhold

bakoverbøyd livmor ?


Gjest grethe

Anbefalte innlegg

Hei Mette Moen,

Jeg har fått høre på GU (flere år tilbake) at jeg har bakoverbøyd livmor. Har byttet lege etter dette, og har ikke hørt noen kommentar på dette på de siste GU'ene ( går 1 gang i året ). Nå ønsker jeg og min mann å få barn ( er snart 35 år og har ingen fra før av). Vil dette skape problemer for oss ? Er det evt. noe vi kan gjøre ? Har prøvd siden juni - uten hell.

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mette Moen,

Jeg har fått høre på GU (flere år tilbake) at jeg har bakoverbøyd livmor. Har byttet lege etter dette, og har ikke hørt noen kommentar på dette på de siste GU'ene ( går 1 gang i året ). Nå ønsker jeg og min mann å få barn ( er snart 35 år og har ingen fra før av). Vil dette skape problemer for oss ? Er det evt. noe vi kan gjøre ? Har prøvd siden juni - uten hell.

Takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Når legene ikke kommenterer at din livmor ligger bakover, så er det fordi det er så vanlig og helt uten betydning. Hos ca 25% ligger livmoren slik.

Hvis dere ikke har oppnådd graviditet innen ett år synes jeg dere bør søke lege, hvis dere ønsker hjelp. Lykke til, det lykkes hos de fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Når legene ikke kommenterer at din livmor ligger bakover, så er det fordi det er så vanlig og helt uten betydning. Hos ca 25% ligger livmoren slik.

Hvis dere ikke har oppnådd graviditet innen ett år synes jeg dere bør søke lege, hvis dere ønsker hjelp. Lykke til, det lykkes hos de fleste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legene ikke kommenterer at din livmor ligger bakover, så er det fordi det er så vanlig og helt uten betydning. Hos ca 25% ligger livmoren slik.

Hvis dere ikke har oppnådd graviditet innen ett år synes jeg dere bør søke lege, hvis dere ønsker hjelp. Lykke til, det lykkes hos de fleste!

TUSEN TAKK for superraskt svar !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når legene ikke kommenterer at din livmor ligger bakover, så er det fordi det er så vanlig og helt uten betydning. Hos ca 25% ligger livmoren slik.

Hvis dere ikke har oppnådd graviditet innen ett år synes jeg dere bør søke lege, hvis dere ønsker hjelp. Lykke til, det lykkes hos de fleste!

TUSEN TAKK for superraskt svar !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...