Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo :)

Jeg har ikke pc for tida, den er til reparasjon. Like før den tok kvelden, så jeg fant ut det var best å levere den fra seg til min godeste svoger så den blir bra igjen. Godt å ha en driftsansvarlig "nerd" i familien... ;)

Men altså - det er grunnen til at jeg ikke svarer på evt. mails for tida... Jeg får ikke lest mail før jeg får pc'n tilbake igjen, og det kan fort ta ei uke eller tre...

Jeg befinner meg stort sett i alpinbakken på dagtid for tida, så jeg får da om ikke annet lufta meg litt isteden for å slite med å komme meg løs fra skjermen ;)

Håper alt står bra til!

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94681-musikeren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hæ? Melding til meg på meldinger? Men så koselig da:-) Det er faen meg år og dag siden. Jeg er ikke in*S*

Jo takk, alt står bra til:-)

Sånn er det bare, pcer er per definisjon kranglete. Men det skal sies at det hjalp fælt på min da jeg fikk defragmentert den, Hele prosessen tok fire timer, forrige gang jeg gjorde det tok det kanskje en, så noe må det ha vært.

Kos deg i bakken du! Det høres fornuftig ut. Så tastes vi når du er online igjen:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94681-musikeren/#findComment-529128
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...