Mr Kahn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvordan integrerer man folk som tviholder på seder og skikker fra den kulturen de angivelig skal ha rømt fra, der det praktiseres tvangsekteskap, omskjæring av kvinner, total ufrihet mtp. likeverd mellom kjønn, rase og religion? Hvordan går man inn og integrerer lukkede innvandrermiljøer som ser på enhver tilnærmelse som en invasjon av deres private sfære? Og hvorfor kan ikke min sønn gifte seg med Ali Mustafas datter når hans sønn kan behandle dattera mi som dritt etter å ha misbrukt henne, forfulgt henne, mishandlet henne og jaget henne i skjul på hemmelig adresse i Norge? (OBS: tenkt scenario, men reelt, åkke som) Og webmaster, jeg vet at dette ikke er vanlig kost på meldinger, men la meg få litte grann armslag før du sletter, hm? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94682-bare-et-sp%C3%B8rm%C3%A5l-s%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.