Gå til innhold

Jeg tror SDD er en luring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke, men skal høre med Op-ene, kanskje jeg har snakket med deg. Tror du det?

Hvor kommer du fra da SDD?

Jeg kommer fra Asker, og du har nok ikke snakket med meg.

Jeg har bare vært innom ranglere 2-4 ganger det siste halvåret, og da har jeg bare snakket med folk jeg allerede kjenner godt. Ingen nye.

Gjest Ompalompa

Jeg kommer fra Asker, og du har nok ikke snakket med meg.

Jeg har bare vært innom ranglere 2-4 ganger det siste halvåret, og da har jeg bare snakket med folk jeg allerede kjenner godt. Ingen nye.

Søren da, trodde kanskje det var deg jeg snakka med her en gang, du er jo en mann med mange meninger og det var han også :-)

Søren da, trodde kanskje det var deg jeg snakka med her en gang, du er jo en mann med mange meninger og det var han også :-)

Jeg tror det er flere enn meg og "han" som har meninger om mye rart.

Jeg forstår uansett ikke hvordan dette hadde gjort meg til en "luring".

Det er mange som bruker et nick på ranglere og andre nick her på dol, dog har jeg alltid gått under SDD begge stedene.

Annonse

Gjest Ompalompa

Jeg tror det er flere enn meg og "han" som har meninger om mye rart.

Jeg forstår uansett ikke hvordan dette hadde gjort meg til en "luring".

Det er mange som bruker et nick på ranglere og andre nick her på dol, dog har jeg alltid gått under SDD begge stedene.

Du hadde vært en luring fordi du en gang tidligere her på meldinger kalte folk som skjulte seg bak fremmede nick for feiginger.

Og nå trodde jeg jo at jeg hadde avslørt deg jeg da serru, men der tok jeg visst feil :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...