Gå til innhold

fysiske plager etter misbruk

Anbefalte innlegg

hei!

jeg lurte på hva dere har erfart av fysiske plager etter det dere har gått gjennom.

jeg har bestandig vært plaget med spenninger i korsrygg, hodepine, nakkesmerter og vondt i magen/kvalme uten spesiell grunn.

har også mange problemer med underlivet, får soppinfeksjoner og urinveisinfeksjoner ganske ofte..

noen som har lignende plager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94731-fysiske-plager-etter-misbruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg var nesten helt forkrøplet og gikk sykemeldt lenge. Fysioterapi og smertestillende. Det ble tatt haugevis av prøver, leddgikt og andre revmatiske lidelser snakket vi om. Men det hele var resultat av overgrep, i mitt tilfelle. Musklene slappet aldri av og stoppet blodtilførselen opp til hodet og ned i armene mine. Jeg dovnet vekk og hadde ubeskrivelig vondt i hodet, armene og ryggen. Da jeg bearbeidet overgrepene og selvsagt lærte meg uttøyninger fra fysioterapaut gikk dette over. Jeg merker noen ganger at jeg får det tilbake hvis jeg har noe som bekymrer meg. Dvs. det er slik jeg vet at noe bekymrer meg, så kan jeg ta tak i det før det går for langt. Kroppen sier fra.

Det kan godt være at plagene dine er et resultat av overgrep. Mage og underlivsproblemer er visst heller ikke så uvanlig.

Uansett så bør du sjekke med en lege. Det kan være andre ting som gjør at du har det slik. Ikke slå deg til ro med at det kan være psykisk før du har fått tatt ulike prøver og sjekket dette opp. Det er bedre å være på den sikre siden.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...