Gå til innhold

Til NHD/trist av å ikke finne en kjæreste


Gjest Benedicte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • thinkerbell

    14

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    4

  • søkende

    4

  • athea

    2

Til Magna

Jeg blir skremt av ditt innlegg. Det du legger opp til - og anbefaler - er jo ikke annet enn et "spill" med andre mennesker... for din egen selvfølelses skyld. Det er tydelig at du ikke regner med at noen kan bli glad i et annet menneske... nei, for deg er mannen bare et instrument for å få bekreftelse på at du er verd noe også på kjønnsmarkedet.

Ja, ja - du har iallfall tonet flagg og vist oss hvilket menneskesyn du har.

Vet din evt. kjæreste at du bare bruker ham??

Ble du skremt? :0) Jeg er verdens snilleste egentlig, mislykket (bytt nick da jeg liker ikke å kalle deg det!) Jeg tror menn ikke er så alvorlige som oss kvinner når de er ute på by`n. NHD er inne på det samme. Jeg har forresten holdt meg til samme ektefelle i 25 år, så noe rundbrenner er jeg ikke. Men jeg kan more meg og ha det gøy. Jeg kan også flørte og feste, men der går grensen. Det jeg tenker er at jeg nok har den samme innstillingen som menn da jeg var yngre. De har sin taktikk ift. kvinner og de har sin måte å "jakte" på.( Kanskje du ikke liker ordet jakte, men det er det vi gjør, egentlig?) Uten at det dermed er sagt at det er så farlig. Det er et spill "mislykket" mellom kjønnene. Men det behøver ikke være noe negativt i det. -Og det betyr ikke at noen blir utnyttet. Jeg greier ikke å utnytte noen. Da sitter jeg i "baret" selv til syvende og sist. Dette er bare noen tanker. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Magna

Jeg blir skremt av ditt innlegg. Det du legger opp til - og anbefaler - er jo ikke annet enn et "spill" med andre mennesker... for din egen selvfølelses skyld. Det er tydelig at du ikke regner med at noen kan bli glad i et annet menneske... nei, for deg er mannen bare et instrument for å få bekreftelse på at du er verd noe også på kjønnsmarkedet.

Ja, ja - du har iallfall tonet flagg og vist oss hvilket menneskesyn du har.

Vet din evt. kjæreste at du bare bruker ham??

Ble du skremt? :0) Jeg er verdens snilleste egentlig, mislykket (bytt nick da jeg liker ikke å kalle deg det!) Jeg tror menn ikke er så alvorlige som oss kvinner når de er ute på by`n. NHD er inne på det samme. Jeg har forresten holdt meg til samme ektefelle i 25 år, så noe rundbrenner er jeg ikke. Men jeg kan more meg og ha det gøy. Jeg kan også flørte og feste, men der går grensen. Det jeg tenker er at jeg nok har den samme innstillingen som menn da jeg var yngre. De har sin taktikk ift. kvinner og de har sin måte å "jakte" på.( Kanskje du ikke liker ordet jakte, men det er det vi gjør, egentlig?) Uten at det dermed er sagt at det er så farlig. Det er et spill "mislykket" mellom kjønnene. Men det behøver ikke være noe negativt i det. -Og det betyr ikke at noen blir utnyttet. Jeg greier ikke å utnytte noen. Da sitter jeg i "baret" selv til syvende og sist. Dette er bare noen tanker. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Morn igjen:)

"Turn off" at jenter liker menn om leser litteratur og ikke "jakt og fiske"???????????????????

Hvor i ALLVERDEN har du det fra!!!!!!!!!!!!

Gi meg en mann som har lest "Fuglane","Peer Gynt", som overasker meg med et sårt dikt en søndagsmorgen, og som har LEST minst ÈN bok på nynorsk!!!!

I`m waiting :)

Fuglane og Peer Gynt. "Å du mitt nebb i mot stein" sa Tusten, men priset seg lykkelig fordi det var umulig å dø midt i fjerde akt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Morn igjen:)

"Turn off" at jenter liker menn om leser litteratur og ikke "jakt og fiske"???????????????????

Hvor i ALLVERDEN har du det fra!!!!!!!!!!!!

Gi meg en mann som har lest "Fuglane","Peer Gynt", som overasker meg med et sårt dikt en søndagsmorgen, og som har LEST minst ÈN bok på nynorsk!!!!

I`m waiting :)

Fuglane og Peer Gynt. "Å du mitt nebb i mot stein" sa Tusten, men priset seg lykkelig fordi det var umulig å dø midt i fjerde akt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglane og Peer Gynt. "Å du mitt nebb i mot stein" sa Tusten, men priset seg lykkelig fordi det var umulig å dø midt i fjerde akt :-)

Kjære deg.

Merci beaucoup monsieur...

Du har herved gitt meg troen på menn tilbake.

Jeg er stum :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglane og Peer Gynt. "Å du mitt nebb i mot stein" sa Tusten, men priset seg lykkelig fordi det var umulig å dø midt i fjerde akt :-)

Kjære deg.

Merci beaucoup monsieur...

Du har herved gitt meg troen på menn tilbake.

Jeg er stum :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Morn igjen:)

"Turn off" at jenter liker menn om leser litteratur og ikke "jakt og fiske"???????????????????

Hvor i ALLVERDEN har du det fra!!!!!!!!!!!!

Gi meg en mann som har lest "Fuglane","Peer Gynt", som overasker meg med et sårt dikt en søndagsmorgen, og som har LEST minst ÈN bok på nynorsk!!!!

I`m waiting :)

Hei! Jeg har nok lest mer enn en bok på nynorsk. Den første jeg leste var "Vårnatt" av Vesaas da jeg var 10. Har du lest den?

Liker du forresten Rolf Jacobsen. Det er litt trist at det ikke fins jenter der ute som liker gutter som er gald i dikt. For tenk å dele opplevelsen av et dikt som "I de store parker"...

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Morn igjen:)

"Turn off" at jenter liker menn om leser litteratur og ikke "jakt og fiske"???????????????????

Hvor i ALLVERDEN har du det fra!!!!!!!!!!!!

Gi meg en mann som har lest "Fuglane","Peer Gynt", som overasker meg med et sårt dikt en søndagsmorgen, og som har LEST minst ÈN bok på nynorsk!!!!

I`m waiting :)

Hei! Jeg har nok lest mer enn en bok på nynorsk. Den første jeg leste var "Vårnatt" av Vesaas da jeg var 10. Har du lest den?

Liker du forresten Rolf Jacobsen. Det er litt trist at det ikke fins jenter der ute som liker gutter som er gald i dikt. For tenk å dele opplevelsen av et dikt som "I de store parker"...

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Kjære deg.

Merci beaucoup monsieur...

Du har herved gitt meg troen på menn tilbake.

Jeg er stum :D

Det var en gang

visstnok lenge siden

nå. Da ble kvinner

rørt og somme tider

beveget av den

mann som ville dele

sin sjel med henne

Men Orpheios er død

- som vi vet. Og

Eurydice var kanskje

for god til å ha

vært sann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mislykket

Kjære deg.

Merci beaucoup monsieur...

Du har herved gitt meg troen på menn tilbake.

Jeg er stum :D

Det var en gang

visstnok lenge siden

nå. Da ble kvinner

rørt og somme tider

beveget av den

mann som ville dele

sin sjel med henne

Men Orpheios er død

- som vi vet. Og

Eurydice var kanskje

for god til å ha

vært sann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Kjære deg da,--Magna bruker noe som kalles humor skjønner du:)

Ikke ta det så bokstavlig.- Synes oppskriften var litt søt jeg. :D Tror jenter må lære oss å gi litt mer faen,- livet er for kort til å bekymre seg over at "MANNEN" ikke ringer..

Kanskje h u n kunne ringe h a h - til en forandring. Gi, ikke bare motta.

Menom hun ringer meg - er vel ikke akkurat noe å håpe på.

Har du forresten lest "Trodde du hadde glemt meg?" av Schanke? En søt novelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Kjære deg da,--Magna bruker noe som kalles humor skjønner du:)

Ikke ta det så bokstavlig.- Synes oppskriften var litt søt jeg. :D Tror jenter må lære oss å gi litt mer faen,- livet er for kort til å bekymre seg over at "MANNEN" ikke ringer..

Kanskje h u n kunne ringe h a h - til en forandring. Gi, ikke bare motta.

Menom hun ringer meg - er vel ikke akkurat noe å håpe på.

Har du forresten lest "Trodde du hadde glemt meg?" av Schanke? En søt novelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje h u n kunne ringe h a h - til en forandring. Gi, ikke bare motta.

Menom hun ringer meg - er vel ikke akkurat noe å håpe på.

Har du forresten lest "Trodde du hadde glemt meg?" av Schanke? En søt novelle...

Yess!

Jenter bør ta initiativet oftere. Vi jobber hardt for å oppnå likestilling, da bør vi også stå for det -på dette området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje h u n kunne ringe h a h - til en forandring. Gi, ikke bare motta.

Menom hun ringer meg - er vel ikke akkurat noe å håpe på.

Har du forresten lest "Trodde du hadde glemt meg?" av Schanke? En søt novelle...

Yess!

Jenter bør ta initiativet oftere. Vi jobber hardt for å oppnå likestilling, da bør vi også stå for det -på dette området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har nok lest mer enn en bok på nynorsk. Den første jeg leste var "Vårnatt" av Vesaas da jeg var 10. Har du lest den?

Liker du forresten Rolf Jacobsen. Det er litt trist at det ikke fins jenter der ute som liker gutter som er gald i dikt. For tenk å dele opplevelsen av et dikt som "I de store parker"...

*s*

Har ikke hatt glede av å lese "Vårnatt" enda. Min første Vesaas-opplevelse var "Is-slottet". Tror jeg var 12.

Kan du VENNLIGST slutte med å si: "Det er litt trist at det ikke finnes jenter der ute som liker gutter som er glad i dikt." Jeg irriterer meg hemningsløst når du lirer aqv deg dette!!! Jeg tilhører hunkjønn-stammen, elsker kunst poesi og litteratur.. Hvordan skal jeg få overbevist deg?

Har tydeligvis noe å se frem til neste gang jeg skal til biblioteket. Gleder meg til å lese "I de store parker"...

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har nok lest mer enn en bok på nynorsk. Den første jeg leste var "Vårnatt" av Vesaas da jeg var 10. Har du lest den?

Liker du forresten Rolf Jacobsen. Det er litt trist at det ikke fins jenter der ute som liker gutter som er gald i dikt. For tenk å dele opplevelsen av et dikt som "I de store parker"...

*s*

Har ikke hatt glede av å lese "Vårnatt" enda. Min første Vesaas-opplevelse var "Is-slottet". Tror jeg var 12.

Kan du VENNLIGST slutte med å si: "Det er litt trist at det ikke finnes jenter der ute som liker gutter som er glad i dikt." Jeg irriterer meg hemningsløst når du lirer aqv deg dette!!! Jeg tilhører hunkjønn-stammen, elsker kunst poesi og litteratur.. Hvordan skal jeg få overbevist deg?

Har tydeligvis noe å se frem til neste gang jeg skal til biblioteket. Gleder meg til å lese "I de store parker"...

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...