Gå til innhold

Uteblitt mens. Hjelp meg


Gjest Berta

Anbefalte innlegg

Gjest Berta

Hei.

Jeg er 38 år og er veldig overvektig. Jeg går nå på Xenical å det går bra.Det jeg har problemer med er at jeg ikke har hatt ordentlig menstrasjon på ca 3 m.n.d. Jeg har bare hatt litt blødning i ny og ne. Nå har jeg hatt småblødning i ca 3 uker. Hva er feil med meg??? Jeg hadde det sånn før jeg begynte å slanke meg så det er ikke derfor. kan det være for att jeg er for overvektig att menstrasjonen blir borte. Legger til at jeg bruker spiral. Håper en eller annen kan hjelpe meg med dette.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til Berta

Overvekt kan være forbundet med hormonforstyrrelser som gir uregelmessige blødninger. Du bør jo alltid sjekke at du ikke er gravid (tross spiral). Snakk med din lege om hormonprøver, blodprøver for videre utredning.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...