Gå til innhold

musikeren - om barberte baller og femininitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa på nyhetene at du har stusset håret nedentil. Samtidig sa de på tv2 at du påstod at barbering av ballene er feminint.

En mann med langt hår og hestehale som påstår at barbering av ballene er feminint.

Moro....

Gjest Ompalompa
Skrevet

Barbering av baller fy og fy, men barbering av mus hmm..

Skrevet

Har musikeren vært på TV2 og snakka om ballefrisering?

Skrevet

Barbering av baller fy og fy, men barbering av mus hmm..

Takke meg til at mannen min alltid er nybarbert !

Hår i mate...eh....munnen er det verste jeg vet !

Skrevet

det med tv2 var bare noe jeg fant på da

Gjest Ompalompa
Skrevet

Takke meg til at mannen min alltid er nybarbert !

Hår i mate...eh....munnen er det verste jeg vet !

Hår i munnen, spørs om du gaper over mer enn du bør da serru:-D Eller er det maten som er gammel.

Skrevet

det med tv2 var bare noe jeg fant på da

Aha... Man vet jo aldri.

Skrevet

Hår i munnen, spørs om du gaper over mer enn du bør da serru:-D Eller er det maten som er gammel.

Du har gått glipp av noe, Ompa, dersom du ikke enda har opplevd gleden av å ha en kvinnes munn andre steder enn på den hårløse delen av "de elde deler".

De edle deler, ja... det er første gang jeg har tatt et slikt utrykk i min munn.

Gjest Ompalompa
Skrevet

Du har gått glipp av noe, Ompa, dersom du ikke enda har opplevd gleden av å ha en kvinnes munn andre steder enn på den hårløse delen av "de elde deler".

De edle deler, ja... det er første gang jeg har tatt et slikt utrykk i min munn.

Seff. har jeg det SDD

Skrevet

Seff. har jeg det SDD

Ikke hvis damene ikke risikerte hår i munnen.

Skrevet

Nei, tross alt, det sku tatt seg ut! Tenk om folk trur at jeg er en helshaver! Nei nå...

Skrevet

Nei, tross alt, det sku tatt seg ut! Tenk om folk trur at jeg er en helshaver! Nei nå...

Jeg syntes det var en motsigelse i den påstanden, ja.

Trodde nesten det hadde rabla tvert for deg, jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...