Gå til innhold

Aimè hudpleieprodukter - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Fikk et jubileumstilbud i posten idag. Noen som har prøvd produktene deres?

Kunne tenkt meg å prøve en håndkrem og en shampoo og litt annet småtteri.

I tillegg hadde de noen blekedråper til å pusse tennene med som skulle fjerne misfarging. Noen som har prøvd den?

Takknemlig for å høre fra de som har prøvd dette. Har før prøvd produkter fra Fleur de Sante og Yves Rocher og har vært fornøyd med deres produkter. Men vet ikke hvorvor, det er et eller annet med brosjyrene eller språket eller hva det er til Aimè som jeg synes gji det et litt billig preg. Derfor spør jeg. Er det seriøst nok?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94965-aim%C3%A8-hudpleieprodukter-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mutter var medlem der i mange år. produktene er litt sånn Adelsten fjortis, med rosa rouge og sånt. Men greit nok hvis man liker å dille ;0) De tanndråpene du snakker om har jeg prøvd. Hvis det var de samme så var de geniale! (Sikkert miljøfarlig og fullt av allergifremkallende stoffer...he he)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...