Gå til innhold

Erfaringer med NuvaRing


Gjest Nuvafrelst

Anbefalte innlegg

Gjest Nuvafrelst

Hei! Jeg har erfaringer med NuvaRing! Jeg har nå brukt Ringen i 4 måneder og er kjempefornøyd!

Har gått på p-piller i 10 1/2 år, hatt en pause på 1 1/2 år i forbindelse med graviditet, begynte på p-piller igjen og gikk på det i halvannet år. Da var det slutt! Hadde masse bivirkninger av de! Utflod, kløe, pms, vektoppgang, og magekramper. Verst var nok kløen som kom ca 2 uker før mens og varte til mensen var over. Og det virkelig klødde! Var nesten handikappet pga av kløen.

Så gikk jeg til legen, og han anbefalte NuvaRing. Jeg tenkte at det kan jo ikke skade å prøve... Den første måneden var plagene litt mindre og andre måneden var de helt borte. Menssmerter finnes ikke, ikke pms heller, og mensen varer nesten 2 dager... Deilig!!!

Ikke merkes den under samleie heller. Hverken for meg eller mannen min!

For meg var NuvaRing redningen innenfor prevensjon! Jeg var ikke interessert i spiral fordi jeg har vært plaget med cyster og livmorbetennelse tidligere.

"Halleluja" :o) fra lykkelig "Ringer"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig bra ut!

Jeg har brukt Yasmin i litt over et halvt år nå, men bestemte meg nettopp for ikke å starte på igjen etter mens. hovedårsaken er at jeg har fått sterkere og sterkere pms problemer (humør) etter at jeg startet, samt solflekker i ansiktet som er irriterende. Men grunnen til at jeg startet på Yasmin var hudproblemer, og jeg innbiller meg at det har hjulpet noe. Dessuten fikk jeg litt større pupper av p-pillene...hvilket var en bonus for meg.

Har du hatt hudproblemer? Kan ringen ha de samme gunstige påvirkningene som p-piller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 20 år senere...
snemmmeeesse

Jeg var veldig fornøyd med Nuvaring når jeg brukte det. Jeg synes det var enkelt å få den inn, og utrolig greit at jeg trengte bare å huske datoen for å ta den ut (jeg er nemlig en av disse kvinnene som har hardt for å huske å ta piller hver dag). Jeg merket den aldri selv, og kjæresten min merket den ikke selv heller når han var inni meg med penisen sin, men når han hadde fingrene inni meg, så merket han det jo selvfølgelig - euroclinix.net/no/prevensjon/p-ring/nuvaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...