Gå til innhold

Kruttlappen sliter litt

Anbefalte innlegg

puff og blårøyk

Han har gjort et ærlig forsøk på å lage hjemmeside, men det ser ikke ut til at bildene kommer frem? Er det noe han gjør galt?

http://www.doktoronline.no/homepage/scandinavian/

En annen ting han lurer på, er hvordan han skal gjøre forandringer på hjemmesiden. Den er jo helt blank når han klikker på forandre. Må han fylle inn alt på nytt, og deretter forandre det som skal forandres, eller er det bare å, f.eks. skifte farge på den blanke siden, og oppdatere?

Dette er mye å slite med for en åtteuker gammel gutt. Kan dere hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95102-kruttlappen-sliter-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei, det har jeg prøvd mange ganger, uten resultat. Nå skjønner jeg absolutt ingen ting. Er det noen innstillinger som må forandres? Har Windows ME, om det har noe å si.

Sorry - jeg aner ikke hva det kan være. Virker jo som om alle andre ser bildene.

Prøv med en annen browser kanskje hvis du har.

Annonse

puff og blårøyk

Åh! Jeg ble helt betatt! For en nydelig unge!

Han var virkelig søt.

Nå må jeg nesten sparke meg selv bak, for å stoppe ønsket om å verpe og få en slik søt baby til! :-)

PS! Det er din feil, Puff, dersom det kommer en molli-junior til i 2004!!

Utsett ikke til i morgen det du kan gjøre i dag! :-)

Nå, hvor var det jeg leste dette? :))

Kruttlappen hilser og takker. Han ligger her og prater. Vi gutta koser oss med mammafri morgen.

Nyttårsbaby, hadde ikke det vært noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...