Gå til innhold

gravid


emaliek

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg er gravid, tror det er liten sjans for det, men har vært små kvalm i nesten en uke nå, og det har gått over en måned siden jeg hadde mensen.Har brukt kondom under samleie, så det skulle vel ikke være en stor sjanse? Har bare ikke følt meg bra i det siste, spesielt kvalmen, men jeg har også vært sliten og manglet engasjement og energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om jeg er gravid, tror det er liten sjans for det, men har vært små kvalm i nesten en uke nå, og det har gått over en måned siden jeg hadde mensen.Har brukt kondom under samleie, så det skulle vel ikke være en stor sjanse? Har bare ikke følt meg bra i det siste, spesielt kvalmen, men jeg har også vært sliten og manglet engasjement og energi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en graviditetstest! Husk at ingen prevensjonsmidler er 100% sikre (bortsett fra å avstå). Det høres ut på symptomene dine som om du er gravid. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en graviditetstest! Husk at ingen prevensjonsmidler er 100% sikre (bortsett fra å avstå). Det høres ut på symptomene dine som om du er gravid. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Det ända sättet att få veta om du är gravid eller inte, är att ta ett graviditetstest. Om det har gått hål på kondomen, finns det en liten chans att du kan vara gravid. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Det ända sättet att få veta om du är gravid eller inte, är att ta ett graviditetstest. Om det har gått hål på kondomen, finns det en liten chans att du kan vara gravid. Lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...