Gå til innhold

minnene er alltid tilstede

Anbefalte innlegg

Jeg kan sitte alene i mine egne tanker når jeg tenker tilbake på de vonde minnene.

Minnet jeg har er virkelig ekkelt men skyldfølelsen jeg har er tung å bære.

Har vanskelig for å stole på ukjente menn, skulle ønske det ikke var sånn. Vil ha det ugjort.

Uansett hva jeg sier så går de ikke bort, jeg vil ikke mer av dette jeg vil komme meg bort.

Jeg tenker på dette mens verden går forbi. Ingen som vet hva som foregår oppe i hodet mitt.

Det er ikke lett for andre å være min venn, humørsvingninger er min "beste venn".

Dette er egentlig bare masse rot, men forvirra som jeg er så er det det eneste som kommer ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95135-minnene-er-alltid-tilstede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare si at jeg føler det på akkurat samme måten. Tror det er mange av oss.

Vi er vanskelige mennesker å være sammen med til tider...men det er ikke noe vi selv har bedt om å være.

Vi får bare håpe at vennene våre ikke gir oss opp, og det gjør de sikkert ikke.

Slitsom når ingen kan forstå hvordan vi egentlit tenker. Vi har fått store sår som ikke synes utenpå!!!....

Men dette her kommer til å ta slutt en dag.

En dag kan vi se tilbake og tenke: Den drittsekken skal IKKE få styre hverdagen og livet mitt mere!!!

Sender deg mange gode klemmer!

Tenker på deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...