Gjest mammamiamor Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Jeg har innlagt saltvannsproteser og er fornøyd med de. Dette var i 1994 og lurer på hvor lenge det må gå før de byttes? Hva skjer hvis de ikke byttes ut da? 0 Siter
Gjest Våril Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Jeg lurer på det samme. Har hatt silikonproteser siden 1992. Håper på et svar her inne... 0 Siter
vilde Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Jeg lurer på det samme. Har hatt silikonproteser siden 1992. Håper på et svar her inne... Tror ikke de trengs å byttes ut før man evt. opplever problemer med de. F.eks. at brystene endrer fasong, blir harde e.l. Hilsen en med silikon. 0 Siter
vin Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Jeg lurer på det samme. Har hatt silikonproteser siden 1992. Håper på et svar her inne... Protesene er laget for å forbli i kroppen livet ut, og de fleste protesefabrikanter garanterer dem i 10 år. Det er ingen grunn til å skifte dem hvis man ikke har ubehag eller det oppdages noe feil med dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.