Gå til innhold

Nå RUGER jeg!!! :)


Gjest Svale

Anbefalte innlegg

Gjest Svale

Happy happy!!

Tre egg klarte seg flott av de 6 som ble hentet ut! De to som ble satt inn delte seg i 4 begge to!

Så nå prøver jeg så godt jeg kan å ta det med ro, men det er sannelig ikke lett skal jeg si..!!

Blør litt, men det har jeg gjort siden uttak. Dr. Tanbo måtte dra ned livmorhalsen i går, og sa at det kunne forårsake litt ekstra blødning, men ikke noe å bekymre seg for...men fy fasan så vondt det gjorde da!!

Eljo, hvordan går det med deg? Ultralyden i går??

Raija, hvordan står det til med deg da ?? Er spent!

Miiiiiranda!!!! Fortell!!! Eller jeg skriver deg en mail, ha en fin tur!!

Har tydeligvis mye å lese på her etter så mange dager borte fra dol..og hjernen har ikke koblet seg helt tilbake, og jeg vet at jeg har glemt noen, men husker jo ikke alle!! Så har jeg glemt noen, er det ikke med vilje!!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Svale!

Grattis med to flotte i magen!!!! Så bra!!! Det var jenta si det - sånn skal det være!

Nå skal jeg tenke kjempehardt på deg, så kanskje de sitter begge to, Svale!

Varm klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia! Så bra, to gullegg i magen - da må det jo klaffe, ikke sant :-)

For min del var det ikke så mange eggposer, hun fant 1 på den ene og 3-4 på den andre, men det holder jo med noen få bare de er bra! Skal plukke dem ut på tirsdag, så nå begynner jeg å bli spent....

Lykke til videre med ruginga Svale! Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Vil ønske deg lykke til med to gullegg i magen. Kjempefint at de hadde delt seg i fire på dag to, det er akkurat etter oppskriften!!!!

Du går jo inn i den mest spennende perioden nå, så ta det med ro og slapp godt av!

Krysser fingre og alt jeg har for deg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!! Håper det går din vei denne gangen! Kos deg masse og ta livet med ro - det fortjener du nå!!

Lykke til!!

Her nærmer det seg 4 uker siden vi fikk satt inn to egg. Alt bra så langt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svale

Så flott!! Håper det går din vei denne gangen! Kos deg masse og ta livet med ro - det fortjener du nå!!

Lykke til!!

Her nærmer det seg 4 uker siden vi fikk satt inn to egg. Alt bra så langt!!

Hei og tusen takk!

4 uker siden, wow, tiden går fort...gratulere! Håper det går like greit med meg..den som venter får se..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Hei igjen!

Vil ønske deg lykke til med to gullegg i magen. Kjempefint at de hadde delt seg i fire på dag to, det er akkurat etter oppskriften!!!!

Du går jo inn i den mest spennende perioden nå, så ta det med ro og slapp godt av!

Krysser fingre og alt jeg har for deg.

Hilsen

Heisann jenta!

Jo Dr. Tanbo mente også at det var helt etter oppskrifen disse eggene. Så nå håper vi jo inderlig på at det skal smelle til ekstra denne gangen..

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Håper at det er din tur denne gang.. Venter spent på å høre resultatet av testen....

Hei,,

hvordan går det med deg da??

Tusen takk for lykkeønskninger...

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Heia heia! Så bra, to gullegg i magen - da må det jo klaffe, ikke sant :-)

For min del var det ikke så mange eggposer, hun fant 1 på den ene og 3-4 på den andre, men det holder jo med noen få bare de er bra! Skal plukke dem ut på tirsdag, så nå begynner jeg å bli spent....

Lykke til videre med ruginga Svale! Tenker på deg!

Heisann snuppa!

Du skal se det, at det er positivt at det ikke er så mange eggposer der. For da har de som er fått all den næringen som de ellers måtte delt med de andre utallige!!

Og du vet jo at det trengs jo bare to!! Hvor er det dere tar forsøket..du har sagt det før, men jeg og husking...hører ikke sammen!!!

Tusen takk for at du tenker på meg...du er vel skjønn du..

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Hei Svale!

Grattis med to flotte i magen!!!! Så bra!!! Det var jenta si det - sånn skal det være!

Nå skal jeg tenke kjempehardt på deg, så kanskje de sitter begge to, Svale!

Varm klem fra meg

Hei jentutten!!

Nå, går det bedre med deg?? Har skrevet en mail! Men så aktiv som du er så er du jo overalt også du!

Ta det med ro jenta!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa!

Du skal se det, at det er positivt at det ikke er så mange eggposer der. For da har de som er fått all den næringen som de ellers måtte delt med de andre utallige!!

Og du vet jo at det trengs jo bare to!! Hvor er det dere tar forsøket..du har sagt det før, men jeg og husking...hører ikke sammen!!!

Tusen takk for at du tenker på meg...du er vel skjønn du..

klem fra

Rikshospitalet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Rikshospitalet :-)

Å klart det!

Der har de jo sånne flotte pleiere!!

Vi synes de overrasker hver gang med deres gode humør og evne til å lytte og imøtekomme oss som pasienter!!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Svale!

Gratulerer så masse med 2 gullegg i magen! Krysser alt for begge to fester seg denne gangen!

Lykke til klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre!!!

Denne gangen SKAL det gå bra, det har jeg bestemt!!! For jeg har nemlig sendt tante rød`en din på ferie. (-:

Fikk mailen din, men er av den "trege" typen, og er dessverre ikke flink til å svare raskt... )-: Skal skjerpe meg og sende deg en mail til uken. Da er det mindre hektisk rundt meg...

Ellers øsnker jeg deg en DEILIG og ROLIG helg! Ta godt vare på deg selv, og RUG I VEI! (-:

Jeg krysser alt for deg, snuppa!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei svale!!

ønsker deg lykke til med 2 perfekte egg!!

kommer til å følge spent med deg fremover....

sender masse blått støv til deg!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere vennen!

Her går det vel relativt bra!

Stikker og sniffer i vei jeg!

Men fikk litt panikk i går når æ fant ut at de har sent for LITE Puregon til meg!

Jeg har ikke noe igjen til Torsdagen!

Så vi må vel ta en panikk telefon til Haugesund i morgen!

Har ellers store bivirkninger:

Søvnløshet,tretthet som følger med.Sinnataggen kan ikke måle sæ opp mot meg og jeg gidder ingenting lenger!

Og mannen min får ingenting på noen kanter!Han kan ikke røre meg engang!Stakkars mann!

Hadde det vært meg som måtte stå ut med et sånt monster!

huffe...Det e vel snart over tenker jeg....

No må du ta det me ro vænnen!

Tenker på dæ hver dag!

Klæmma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...