Gå til innhold

gravid tross kondom?


mikaelmi

Anbefalte innlegg

Etter å ha hatt tilfeldig sex ble jeg etterpå bekymret for å ha gjort jenta gravid - dette til tross for at vi brukte kondom. Vi lå nemlig sammen to ganger i løpet av natten: første gang brukte vi kondom, men etter at det hadde gått for henne, trakk jeg meg ut, tok av kondomet, og onanerte meg selv til orgasme. Ca en time senere lå vi sammen igjen, nok en gang med kondom...men jeg ble bekymret for at det fortsatt fantes rester av sæd på fingrene, og på penis, som ble klebet til kondomet i det jeg rullet det på - og at hun på den måten ble befruktet.

Er dette sannsynlig??

Finnes det eventuelt stoffer på kondomet som tar knekken på slike sædrester?

Hilsen lettere bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er svært lite sannsynlig at hun kan ha blitt gravid, med mindre du hadde mye sæd på fingrene som du klinte på kondomet. Uansett var det sannsynligvis tørket inn og lite svømmedyktig.

Tror ikke det er sæddrepende midler på vanlige kondomer.

Sjekk det ut på:

www.rfsu.no

eller

www.durex.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært lite sannsynlig at hun kan ha blitt gravid, med mindre du hadde mye sæd på fingrene som du klinte på kondomet. Uansett var det sannsynligvis tørket inn og lite svømmedyktig.

Tror ikke det er sæddrepende midler på vanlige kondomer.

Sjekk det ut på:

www.rfsu.no

eller

www.durex.no

Jeg tror det finnes en kondomtype som heter RFSU Profil og så et navn til som inneholder et stoff som heter nonxylon-9 eller noe i den duren. Dette stoffet er sæddrepende. Den fantes i alle fall før. OBS: Det er IKKE den vanlige blå Profilen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...