Gå til innhold

Og sånn går dagene.........

Anbefalte innlegg

Tok sats jeg og slegte meg på tlf til barnevernet her i kommunen. Ville han innsyn i mappa mi jeg. Traff etterhvert ei overlykkelig dame i tlf som sang ut at det var da klart jeg skulle få gjøre!! Før hun spytet ut info om at det var omtrent -totalt- uaktuelt at jeg fikk gjøre det -uten- tilsyn fra folk derfra...

Vel vel,etter en samtale med hobbypsykologen min(som førøvrig er barnevernspedagog en annen plass i landet) har jeg bestemt meg for å skrive et brev å be om å få kopi sendt i forkant hvertfall.. Og å be om en god begrunnelse.. Etter hva jeg hører er det nemlig ingen juridisk begrunnelse på det så det blir spennende å se gitt!

Jah,for jeg tok nemlig åsså sats å ga meg for hun dama.. Besøkte henne og greier. Innpå meg er hun ikke kommet nei.. Gud forby!!!! Neh -der- går virkelig grensa jah! Men hun er da blitt "psykologen" min da. Er en begynnelse. Er det noen som greier å få fatt i meg må det være henne. Så det blir spennende.

besøkte henne og greier.. Og da jeg dro derfra ga hun å mannen hennes meg penger til fly mot at jeg måtte på tro å ære love å hvertfall komme dit å tenke meg om -før- jeg evt tok mitt eget liv. Eller om det var noe annet. Skummelt daa. Men noen som bryr seg. Og som samtidig kan om sånne ting å sånn.. Som skjønner og vet. *riste på hodet* Sinnsykt skummelt.. Og bra. For at det er akkrat henne.

Nå sitter jeg bare å venter på baksmellen. Ting har gått så utrolig bra i det siste. Jeg bare venter jeg på noe jeg -vet- kommer......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95243-og-s%C3%A5nn-g%C3%A5r-dagene/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

thinkerbell

Forsøk å nyt de gode dagene, lille venn, uten å tenke så mye på hva som evt. _kan_ komme.

Jeg håper du fortsetter hos den kvinnen dom er blitt "terapeuten" din. Hun høres herlig ut... og ikke minst -sta- nok til å ikke "slippe deg avsted". Men om du vil bli bedre så kreves det at du er villig til å la noen komme nær deg. Hun vil ditt aller beste Piraye, det er jeg helt sikker på.

Keep up the good work!

-bella

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...