Piraye Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Tok sats jeg og slegte meg på tlf til barnevernet her i kommunen. Ville han innsyn i mappa mi jeg. Traff etterhvert ei overlykkelig dame i tlf som sang ut at det var da klart jeg skulle få gjøre!! Før hun spytet ut info om at det var omtrent -totalt- uaktuelt at jeg fikk gjøre det -uten- tilsyn fra folk derfra... Vel vel,etter en samtale med hobbypsykologen min(som førøvrig er barnevernspedagog en annen plass i landet) har jeg bestemt meg for å skrive et brev å be om å få kopi sendt i forkant hvertfall.. Og å be om en god begrunnelse.. Etter hva jeg hører er det nemlig ingen juridisk begrunnelse på det så det blir spennende å se gitt! Jah,for jeg tok nemlig åsså sats å ga meg for hun dama.. Besøkte henne og greier. Innpå meg er hun ikke kommet nei.. Gud forby!!!! Neh -der- går virkelig grensa jah! Men hun er da blitt "psykologen" min da. Er en begynnelse. Er det noen som greier å få fatt i meg må det være henne. Så det blir spennende. besøkte henne og greier.. Og da jeg dro derfra ga hun å mannen hennes meg penger til fly mot at jeg måtte på tro å ære love å hvertfall komme dit å tenke meg om -før- jeg evt tok mitt eget liv. Eller om det var noe annet. Skummelt daa. Men noen som bryr seg. Og som samtidig kan om sånne ting å sånn.. Som skjønner og vet. *riste på hodet* Sinnsykt skummelt.. Og bra. For at det er akkrat henne. Nå sitter jeg bare å venter på baksmellen. Ting har gått så utrolig bra i det siste. Jeg bare venter jeg på noe jeg -vet- kommer...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95243-og-s%C3%A5nn-g%C3%A5r-dagene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Forsøk å nyt de gode dagene, lille venn, uten å tenke så mye på hva som evt. _kan_ komme. Jeg håper du fortsetter hos den kvinnen dom er blitt "terapeuten" din. Hun høres herlig ut... og ikke minst -sta- nok til å ikke "slippe deg avsted". Men om du vil bli bedre så kreves det at du er villig til å la noen komme nær deg. Hun vil ditt aller beste Piraye, det er jeg helt sikker på. Keep up the good work! -bella 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/95243-og-s%C3%A5nn-g%C3%A5r-dagene/#findComment-544783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.