Gå til innhold

Nervesykdom? ønsker svar fra lege

Anbefalte innlegg

mann251365380483

Hei.

Jeg har i 3-4 perioder over omtrent like mange år hatt noe jeg selv oppfatter som en forstyrrelse på nervesystemet.

Periodene starter med noen dager med umotiverte rykkninger i små muskler stort sett i bein og armer/skuldre.Dette går over i løpet av få dager, men isteden får jeg rykk/napp i kroppen. Vrir jeg på hodet akkurat nå så får jeg smårykk i fingrene samtidig.Dette ol. kommer og går i noen dager før det ihvertfall til nå har gått over for noen måneder.

Jeg lurer på om dette kan være starten på en nervesykdom. En lege jeg snakket med snakket om at det kanskje skyldes at nakkemusklene klemte på nervene.

Jeg går egentlig rundt og frykter at det er MS.

Synes du det virker sannsynlig at dette kan skyldes muskelpress i nakken? Hva kan det evt. være og hva burde jeg foreta meg?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95315-nervesykdom-%C3%B8nsker-svar-fra-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Forslag.

Slike rykninger hadde jeg også for 2,5 år siden.

Det var parasitter som lagde problemet.

1.

Sjekk om du har mer rykninrer første og andre dag etter større intak av sukker.

2.

Ved å spise mat etter blotypen så forsvant det.Kjøp boka blotype dietten.

I ettertid så fant en kinesolog ut at jeg hadde samonella i muskler og blobanene.Jeg fikk gift for å drepe parasittene.

Kontakt en Helsekost butikk kjøp siprosept og få med deg hefte Grapfrukt-kjærneekstrakt.

Jeg er frisk som en fisk nå.

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Hvis plagene skriver seg fra nakken, så sitter "skaden" dypere enn musklene. Symptomene kan være forenlig med et skiveprolaps i nakken, dette vil kunne synes på MR-bilde. Plagene kan også skyldes forskyvning på mineralene i blodet, dette kan sjekkes ved en blodprøve. Det kan også skyldes stress, da kalles det "tics". Det er lite sannsynlig at det er MS, men du kan ta dette opp med legen din, så kan denne undersøke nærmere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...