Gå til innhold

Hvordan blir man tvers gjennom lykkelig????

Anbefalte innlegg

Litt irritert enkli bare nå. Har det helt flott enkli. Helt greit. Faktisk kanskje ganske bra. Men gir jeg megselv lov til det?? Neh!! Jeg kan lissom ikke ha det -for- bra. Neh! Jeg -må- tilbake uansett. Kan ikke flykte fra megselv bare fratt jeg har det fint lissom. Er ikke meg. Kan glemme megselv mens ting står på,men når det roer seg er jeg megselv igjen lissom..

Og jeg har det lissom bra nååå!!!! kan jeg ikke bare forstå det????!!!!!

Selv om jeg har det fint kan alt lissom forandre seg på et sekund. bare det lille at fx typen skifter stilling for å få sove å snur seg med ryggen til... Plagsomt! Skifter ikke så ofte lenger daa. Og det varer ikke så lenge daa.. Bare noen timer.. Forsvinner like fort som det kommer.. Når jeg er sliten daa mest.

Tror jeg begynner bli litt sliten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95478-hvordan-blir-man-tvers-gjennom-lykkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du våkner en dag og føler deg tvers gjennom lykkelig, da har du begynt å lure deg selv. Fullkommen lykke er en illusjon.

Joa,du har vel rett da. Men jeg trenger da ikke dvele når jeg stregt tatt ikke trenger det.......?? Har det enkli fint nå hvorfor kan jeg b are ikke nyte......?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...