beme Skrevet 13. november 2000 Skrevet 13. november 2000 Jeg lurer på om hyppig bruk av nesespray som Otrevin og Rhinox kan gi høye blodverdier i leveren??? Jeg har vel vært uforsiktig ved bruk av disse sprayene og hadde brukt nesespray en stund før blodprøvene ble tatt. Håper noen kan svare meg... 0 Siter
beme Skrevet 13. november 2000 Forfatter Skrevet 13. november 2000 Jeg lurer på om hyppig bruk av nesespray som Otrevin og Rhinox kan gi høye blodverdier i leveren??? Jeg har vel vært uforsiktig ved bruk av disse sprayene og hadde brukt nesespray en stund før blodprøvene ble tatt. Håper noen kan svare meg... 0 Siter
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 14. november 2000 Skrevet 14. november 2000 Til beme Jeg er usikker på hva du mener. Disse medikamentene kan gi lokale reaksjoner og eventuelt skader i neseslimhinnene ved langvarig bruk. Det er meg ukjent at de kan påvirke leversystemet og eventuelt gi forhøyede verdier av leverens egne enzymer(hvis det var det du mente). 0 Siter
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 14. november 2000 Skrevet 14. november 2000 Til beme Jeg er usikker på hva du mener. Disse medikamentene kan gi lokale reaksjoner og eventuelt skader i neseslimhinnene ved langvarig bruk. Det er meg ukjent at de kan påvirke leversystemet og eventuelt gi forhøyede verdier av leverens egne enzymer(hvis det var det du mente). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.