Gå til innhold

Finne egne gamle innlegg

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg har skrevet mange innlegg over flere år under flere nick.

Er det noen måte jeg kan søke på nick skrevet av meg ved å søke på alle innlegg skrevet fra min epost-adresse, brukernavn eller passord?

Hvor gamle innlegg kan du få tak i?

Det ble pluselig aktuelt for meg å få tak i noe jeg skrev for lenge siden, men jeg husker jo ikke nå hvilket nick jeg brukte ved det tilfellet.

Er det noen muligheter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95546-finne-egne-gamle-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det var utrolig krøkkete beskrevet av meg da! Dere forsto det kanskje allikevel?

Det jeg mente var altså å søke med epost, brukernavn eller passord som søkebegrep - og så få opp innlegg med alle brukte (og glemte) nick.

Var det lettere og forstå tro?

Gjest Moderator

Det går ikke an å søke på epostadresse, brukernavn eller passord. Innlegg (særlig de uten fagsvar) blir heller ikke liggende i så lang tid, de slettes etterhvert.

Jeg tror den enkleste måten å finne noe på er å søke på temaet og se om du kjenner igjen dine innlegg i resultatet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...